۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های ماه رمضان در صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد
کد خبر: ۳۰۶۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

برنامه‌های ماه رمضان در صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پیش بینی ۵ ویژه برنامه ی زنده ی رادیویی و تلویزیونی در ماه مبارک رمضان دراین مرکز خبر داد.

برنامه‌های ماه رمضان در صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های «یک نفس تا خدا» برای وعده‌ی افطار، «سحرگاهان» برای وعده‌ی سحر و «تلاوت نور» را بمنظور پخش ترتیل قرآن کریم از رسانه پیش بینی نموده است که این برنامه‌ها بصورت زنده پخش خواهند شد.

وی در ادامه به ساعت پخش برنامه های سیما اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ی افطار ساعت 19:30، برنامه‌ی سحر ساعت 3 بامداد و برنامه‌ی تلاوت نور هم ساعت 18 پخش می‌شوند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین اذعان کرد: رادیو قزوین هم علاوه بر پیش بینی ویژه برنامه‌های «سفره‌های آسمانی» و «چه مبارک سحری» برای اوقات افطار و سحر، 7 قسمت نمایش رادیویی کوتاه و بلند تمهید کرده است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه‌ی استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ی افطار رادیو قزوین ساعت 19:30 و برنامه ی سحر ساعت 2:45 دقیقه بامداد پخش می‌شود.

این مسئول همچنین به ویژه برنامه‌های رسانه در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه های افطار و سحر، برای مناسبت‌هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شهادت حضرت علی(ع)، شب‌های قدر، روزقدس و عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه به فعالیت‌های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: پوشش ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و تهیه و تولید گزارش‌های ویژه‌ی خبری ـ تولیدی از مناسبت‌های ماه مبارک رمضان از مهمترین برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی شورای عالی قرآن رسانه ملی ویژه برنامه‌ی «تلاوت نور» صداوسیمای مرکز قزوین در زمره ی 3 مرکز برتر کشور قرار گرفته است؛ از تمامی دستگاه‌هایی که در تهیه و تولید این برنامه همکاری دارند تشکر و قدردانی کرد و از عموم مردم بویژه نسل جوان خواست بمنظور زینت بخشیدن به محفل نورانی قرآن کریم در این برنامه حضور پرشور و گسترده داشته باشند.
انتهای پیام/200

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان