۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراسم معارفه شهردار محمدیه برگزار شد
کد خبر: ۳۰۵۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ساعت: ۱۶:۴۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان شهرستان البرز؛

مراسم معارفه شهردار محمدیه برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستان البرز مراسم معارفه شهردار محمدیه برگزار شد.

مراسم معارفه شهردار محمدیه برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ معارفه شهردار محمدیه ظهر امروز(شنبه) با حضورداوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین، گروسی فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیران استانی و محلی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری نیایش این شهر برگزار شد.

در این جلسه داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: تخصص شهرار منتخب محمدیه می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باشد.

وی افزود: با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه می‌توانیم بستر پیشرفت و توسعه شهرها را شاهد بود که خوشبختانه شورای شهر محمدیه با نگاه به این مولفه می‌توانند گام بلندی در رسیدن اهداف بلند برنامه‌های خود و خدمتگزاری به مردم بردارد.

محمدی گفت: مدیریت شهری باید به سمت اولویت بندی حل مشکلات اساسی شهروندان و شهر در چارچوب قوانین بحرکت کند و با شناخت کامل به رفع نیازهای اساسی مردم بپردازد.

وی تاکید کرد: محمدیه و مهرگان باتوجه به ظرفیت‌های باالای خود و داشتن بسترهای مناسب راه پیشرفت و درخشش را دارد و باید از این پتانسیل‌ها برای جلب رضایتمندی مردم و ارتقاع سطح کیفی خدمات دهی استفاده کرد.

علیرضا بیات رئیس شورای شهر محمدیه در این مراسم با بیان اینکه ثبات مدیریتی باعث رونق و توسعه جامعه خواهد شد، اظهار کرد: شورای پنجم با هدف خدمتگزاری به مردم با ارائه بهترین خدمات راه خود را آغاز کرد؛ اما متاسفانه با یکسری مشکلات ازجمله موضوع مهم مدیریتی مواجه شد.

وی افزود: همد اکنون با حمایت‌های امام جمعه محترم و دیگر مسئولان شهری بخصوص دستگاه قضایی و مردم عزیز توانستیم از این بحران بخوبی خارج شویم و با انتخاب اولین بانوی شهردار استان سکان هدایت مدیریت شهرداری را به وی بسپاریم.

درادامه این مراسم رضا گروسی فرماندار البرز با بیان اینکه محمدیه و ناحیه مهرگان یکی از ده شهر برتر کشور از لحاظ ساختاری و زیربنایی است، گفت: همین امر باعث شده بستر توسعه و کار را در این شهر فراهم شود و مدبریت شهری باتوجه به این امر در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با انتخاب خانم نخستین به عنوان اولین شهردار زن در کشور و استان، مسئولیت وی دوچندان شده است و استان را در یک آزمون بزرگ قرار داده است؛ همه باید در موفقیت این راه که ثمره اش را مردم و استان خواهد برد، گام برداریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه المان‌های شهری نقش بسزای در نشاط و شادابی اجتماعی دارد، عنوان کرد: المان‌های شهری ارتباط مستقیم در ایجاد روحیه شاد دارد و همچنین می‌تواند پل ارتباطی باشد بین مردم و مسئولین شهری است.

وی تاکید کرد: باید به نشاط و شادابی اجتماعی توجه ویژه کرد و بستری فراهم شود که فشارها از مردم کاسته شود.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این مراسم به تکمیل و ادامه پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام اشاره کرد وگفت: با هماهنگی و نظر شورا نسبت به تسریع ساخت و ادامه پروژه‌ها نیز با برنامه ریزی دقیق و منظم خواهیم پرداخت.

وی حل مشکلات مردم محمدیه و بخصوص مهرگان را از الویت‌های مهم برنامه‌های کاری خود برشمرد و تاکید کرد: با شناختی که از محمدیه و مهرگان دارم برای حل تک تک مشکلات و نیازهای آنها برنامه دارم و در این راه باتمام وجود برای رضایتمندی ساکنان گام برخواهم داشت.

نخستین به رویکرد شهرداری درخصوص توجه به موضوع مهم فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از برنامه‌های ما در آینده تقویت برنامه‌های فرهنگی است به ویژه ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع برای شهروندان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان