۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رونمایی از تمبر یادبود امام جمعه فقید آبیک/ فضای نمازجمعه برای حضور معلولان مناسب سازی می‌شود
کد خبر: ۳۰۵۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین خبرداد:

رونمایی از تمبر یادبود امام جمعه فقید آبیک/ فضای نمازجمعه برای حضور معلولان مناسب سازی می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: در راستای تجلیل از بزرگان استان قزوین تصمیم داریم که برنامه تجلیل از امام جمعه فقید آبیک حجت الاسلام موسوی را برگزار کنیم که تمبر یادبود ایشان تهیه شده و با حضور مسئولان کشوری در استان رونمایی خواهد شد.

رونمایی از تمبر یادبود امام جمعه فقید آبیک/ فضای نمازجمعه برای حضور معلولان مناسب سازی می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اولین جلسه شورای خدام رسانه ای استان قزوین ظهر امروز(شنبه) در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام فاطمی نسب، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با اشاره به اهمیت رسانه در فضای امروز اظهار کرد: وجود صداقت اصلی مهم در همه حوزه‌هاست و اسلام و اخلاق به دنبال گسترش صداقت در جامعه است و مسئولان ما با صداقت و کرامت می‌توانند نمایشگر یک فرد انقلابی در جامعه باشند.

وی افزود: متاسفانه یکی از ضعف‌های موجود در جامعه ما این است که اصلاح طلب و اصولگرا در زمان قدرت جناح مقابل را به شدت سرکوب می‌کنند و اجازه فعالیت به جناح مخالف خود را نمی‌دهند و شایسته سالاری موضوعی است که در این فضا دیده نمی‌شود.

این مسئول بیان کرد: در حوزه رسانه و مطبوعات باید آنچه اخلاق رسانه ای نامیده می‌شود به معنای تام و کامل از منظر قرآن، اهل بیت و امام راحل و رهبر معظم انقلاب برداشت شود؛ زیرا تابلوی رفتاری ما این عزیزان هستند.

وی ابراز کرد: امام جمعه یکی از سنگرهای مهم و تاثیرگذار شیعه که علیه هجمه‌های مختلف در حمایت از انقلاب کار می‌کند و وظیفه ما در شورای خدام رسانه ای استان قزوین این است که با قلم خود به کمک ائمه جمعه استان بیائیم.

فاطمی نسب تاکید کرد: هرکس در فضای رسانه باید نسبت به میزان وظیفه ای که نسبت به ساحت مقدس انقلاب و نمازجمعه دارد وارد عمل شود؛ ائمه جمعه همچون تک تیزاندازان این انقلاب در نگهبانی از نظام هستند.

وی عنوان کرد: معتقدم فتنه بی رنگی علیه انقلاب و علیه همه حیثیت و ناموس نظام در حال رقم خوردن است و اگر این فتنه همچون سیلی به راه بیفتد همه جریان‌ها و سیاسیون را با خود خواهد برد؛ بنابراین باید مراقب این فضا باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با بیان اینکه برخی جهال‌ و نقوذی‌های داخلی در فتنه بی رنگ درحال کمک رسانی به دشمن هستند، تصریح کرد: اتحاد و انسجام سیاسی بین همه جریان‌ها با رنگ و بوی الهی و دینی افزایش می‌یابد و همه کسانی که قرآن و انقلاب و ولایت را قبول دارند باید در گذر از 40 سالگی انقلاب همکاری کنند.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم در خصوص چالش‌ها و مشکلات و اتفاقاتی که در جامعه پیرامونی ما رخ می‌دهد همچون یک سرباز ولایت و انقلاب به ائمه جمعه استان اطلاع رسانی داشته باشیم تا زمینه دست درازی دشمن به انقلاب را از بین ببریم.

فاطمی نسب افزود: معجزه امروز جامعه ما استفاده ازابزار رسانه و سینماست و باید از این ابزار به بهترین نحو استفاده کنیم، در مباحث مختلف رویه ما اجرای مراتب امر به معروف و نهی از منکر است و نقدها در قالب قول لین انتقال داده می‌شود.

وی ابراز کرد: در جلسه ای با حضور معلولان استان قزوین حضور داشتم که شاهد مشکلات زیاد این عزیزان در حوزه‌های مختلف بودم، متاسفانه حرف این قشر از سوی مسئولان ما به خوبی شنیده نشده است؛ باتوجه به مشکلات معلولان قزوین دوتصمیم در این حوزه مصوب شده که اجرایی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: دراختیار گذاشتن تریبون نمازجمعهد برای بیان دغدغه‌ها و مشکلات معلولان و مناسب سازی فضا برای حضور معلولان در نمازجمعه از جمله برنامه‌های شورای سیاستگذاری درحمایت از معلولان قزوین است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی فقط مختص یک جریان خاص نیست و هرکس که دلش برای انقلاب می‌سوزد و نسبت به آن دغدغه دارد جزو انقلابیون به شمار می‌رود.

فاطمی نسب بیان کرئد: در راستای تجلیل از بزرگان استان قزوین تصمیم داریم که برنامه تجلیل از امام جمعه فقید آبیک حجت الاسلام موسوی را برگزار کنیم که تمبر یادبود ایشان تهیه شده و با حضور مسئولان کشوری در استان رونمایی خواهد شد.

وی در پایان گفت: طبق صحبت‌های رهبری، ائمه جمعه فرماندهان اتنقلاب در شهر و استان خود هستند و ما تعصب روی هیچ شخصی تنداریم و هدف ما جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی در فضای امروز جامعه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان