۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پیش بینی خرید ۳۰۰ هزارتن محصولات کشاورزی در سال جاری
کد خبر: ۳۰۵۸۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:

پیش بینی خرید ۳۰۰ هزارتن محصولات کشاورزی در سال جاری

معاون اقتصادی استاندار قزوین از برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای خرید ۳۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی استان در سال جاری خبرداد.

پیش بینی خرید ۳۰۰ هزارتن محصولات کشاورزی در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در کارگروه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: کشاورزی از ظرفیت‌های بسیار مناسب و مهم استان قزوین است که با توجه به این ظرفیت نیاز است در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی تلاش بیشتری انجام گیرد تا رشد صعودی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت پیش بینی شده، در سال جاری می‌توانیم خرید تضمینی 300 هزار تن از انواع محصولات کشاورزی از قبیل گندم، جو و کلزا را داشته باشیم و برای این کار نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارامد هستیم.

حبیبی با اشاره تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان در سال گذشته گفت: در سال جاری بانک کشاورزی پیش بینی‌های لازم را در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان داشته باشد تا مطالبات بهره برداران به موقع پرداخت شود.

معاون اقتصادی استاندار اذعان کرد: در برنامه ریزی فوق ضروری است شبکه حمل نقل کالا در نظر گرفته شود تا در این حوزه شاهد کمبودی نباشیم و سازمان حمل نقل و پایانه‌ها نیزهمکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی داشته باشد.

وی همچنین گفت: به منظور تامین سلامت مرد م استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار بگیرد تا استاندارد سازی سیلوها و انبارها به صورت جدی رعایت شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان