۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۳ کشته در برخورد کامیون با خودرو سمند و اتوبوس
کد خبر: ۳۰۵۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

️ رئيس پليس راه استان قزوین اعلام کرد:

۳ کشته در برخورد کامیون با خودرو سمند و اتوبوس

️ رئيس پليس راه استان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت و کشته شدن ۳ تن در قزوین خبر داد.

۳ کشته در برخورد کامیون با خودرو سمند و اتوبوس
سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت 5 صبح امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف در محور "آزاد راه قزوین کرج محدوده ناصر آباد"، بلافاصله عوامل پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده "ولوو " با یک دستگاه سمند برخورد که بر اثر آن خودروی سمند به جلو پرتاب و به شدت با یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کند.

رئيس پليس راه استان قزوين افزود: متاسفانه در این سانحه راننده و دو سرنشین سواری "سمند" در دم فوت که کارشناس پليس راه، علت اين حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون کشنده ولوو نسبت به هر 2 وسیله دیگر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت وارده به اتوبوس جزئی بوده و به سرنشینان آن آسیبی نرسید، از رانندگان درخواست کرد: در صورت خستگی و خواب آلودگی ضمن توقف در پارکینگ مناسب استراحت کرده و سپس به رانندگی ادامه داده و در همه حال توجه کافی به امر رانندگی را داشته و قوانين راهنمايي و رانندگي را سرلوحه خود قرار دهند.

این مسئول تاکید کرد: بعلت افزایش تصادفات ناوگان باربری از ابتدای سال تا کنون در محورهای مواصلاتی استان قزوین، اولویت پلیس راه برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان متخلف ناوگان باربری است که با توجه به وقوع این حادثه برخورد با رانندگان متخلف ناوگان باربری شدید تر شده و خودروهای متخلف توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان