۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسابقه بزرگ کتابخوانی مبعث برگزار شد
کد خبر: ۳۰۵۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین:

مسابقه بزرگ کتابخوانی مبعث برگزار شد

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان مبعث رسول (ص) در آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد شهر قزوین برگزار شد .

مسابقه بزرگ کتابخوانی مبعث برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، محسن جلیلوند، کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین اظهار داشت: این مسابقه که به مناسبت بزرگداشت بعثت رسول اکرم (ص) با همکاری مدیریت آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد شهر قزوین"جواد قدوسی فر" برگزار شد با استقبال خوب عموم مردم رو به رو شد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده در مراسم جشن بعثت رسول به منظور نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و افزایش مطالعه مفید جدیدترین و غنی ترین کتاب ها درباره زندگانی حضرت رسول به حضار معرفی شد.
جلیلوند ادامه داد: از جمله این کتاب ها می توان آنک آن یتیم نظر کرده اثر محمدرضا سرشار، تاریخ اسلام اثر مهدی پیشوایی، سیری در سیره نبوی اثر شهید مرتضی مطهری، رمان محمد رسول اله اثر ابراهیم حسن بیگی و سیره رسول خدا (ص) اثر رسول جعفریان، نهج الفصاحه اثر ابوالقاسم پاینده، محمد پیامبری برای همیشه اثر حسن رحیم پور ازغندی و فروغ ابدیت اثر جعفر سبحانی اشاره کرد که همراه با خلاصه ای از محتوا و موضوع کتاب برای حضار تشریح شد.
وی اضافه کرد: در این مراسم همچنین یک مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگانی حضرت رسول (ص) نیز برگزار شد که به نفراتی که پاسخ های صحیحی درباره سولات مطرح شده ارایه دادند کتاب "سنن النبی" اثر علامه بزرگ طباطبایی اهدا شد.
جلیلوند با اشاره به حضور مسئولان عالی رتبه در این جلسه اظهار داشت: در این جشن که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی و داود محمدی نماینده های مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی دیگر از مدیران و مسوولان برگزار شده بود بیش از هزارنفر از مردم استان حضور داشتند.
کارشناس امور فرهنگی اداره کتابخانه های استان در پایان گفت: این اداره کل امادگی دارد با هیات های مذهبی در راستای اجرای هرچه با کیفیت برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف همکاری داشته باشد که امیدواریم هیات ها و کانون های مذهبی نیز در این زمینه ما را حمایت کننند.
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان