۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارد
کد خبر: ۳۰۵۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور:

بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: هم اکنون تعداد خیران در سطح کشور بیش از ۶۵۰ هزار نفر و در برون مرزها یک هزار نفر این هدف مقدس مدرسه سازی را حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ظهر امروز(پنج‌شنبه) در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: مدرسه سازی حرکتی مثبت و سازنده است که ما ۲۱ سال گذشته این حرکت را در کشور آغاز کردیم.

وی افزود: زمانی در کشور مدارس ۴ نوبته بود و فرزندان این مرزو بوم در برخی مناطق کشور بستری مناسب برای کسب علم و دانش نداشتند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: در ابتدا ما تعدادی انگشت شمار بودیم که در جوار ملکوتی امام رضا(ع) هسته مرکزی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را پایه ریزی کردیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون تعداد خیران در سطح کشور بیش از ۶۵۰ هزار نفر و در برون مرزها یک هزار نفر این هدف مقدس مدرسه سازی را حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

حافظی عنوان کرد: ما موفق شدیم بیش از دولت در عرصه مقدس مدرسه‌سازی سرمایه‌گذاری کرده و بستری مناسب برای آموزش و پرورش فرزندان کشور به وجود آوریم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: خدا را شاکریم که توانستیم در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری برای ملت دست یابیم.

۵۰ درصد مدارس کشور به همت خیران ساخته شده است
وی عنوان کرد: جامعه خیرین تشکلی مردمی است که در سطح جهان فعالیت دارند به طوریکه خیران مدرسه ساز در خارج از کشور مدرسه ایرانی احداث می‌کنند و معلمان ایرانی تدریس می‌کنند تا فرزندان ما در مدارس ایرانی، زبان مادری و ملیت خود را به دست فراموشی نسپارند.

حافظی بیان کرد: هم اکنون به تعبیری ۳۷ درصد و به تعبیری دیگر ۵۰ درصد مدارس کشور به همت شما نیک اندیشان و خیران مدرسه ساز احداث شده است.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش رکنی اصلی در هر کشوری است بنابراین هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با موفقیت رو به رو خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ما باید قدردان تلاش و زحمات معلمان باشیم چرا که آینده سازان واقعی کشور معلمان هستند که در عرصه علم آموزی تلاش می‌کنند که فرزندان ما دانش یاد بگیرند و در این دنیا اثری مثبت و پایدار به وجود آورند.

وی تاکید کرد: خیران فضای فیزیکی احداث می کنند و ظرفی را به وجود می آورند که مظروف آن دانش‌آموزان هستند و اگر معلمان نباشند نه ظرف و نه مظروف ارزشی ندارد.

حافظی بیان کرد: ملت ما ملتی فرهنگ دوست هستند و بیش از دولت در این عرصه سرمایه گذاری می‌کنند و بستری برای کسب دانش فرزندان این مرزوبوم فراهم می کنند و این بزرگترین افتخاری است که نصیب این ملت فرهنگ دوست شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این حرکت فراگیر شده است و در همه شهرستان‌ها و استان‌های کشور در حال استمرار است؛ به طوریکه در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان شاهد فعالیت خیران مدرسه ساز هستیم که با عشق و علاقه وافر در این امر مقدس و سازنده مشارکت می‌کنند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان