۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خیرین قزوینی ۵۰میلیاردتومان برای مدرسه‌سازی کمک کردند
کد خبر: ۳۰۵۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

خیرین قزوینی ۵۰میلیاردتومان برای مدرسه‌سازی کمک کردند

استاندار قزوین در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: طی ۴ سال گذشته خیرین قزوینی بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای امر مدرسه‌سازی کمک کردند که بسیار قابل تقدیر است.

خیرین قزوینی ۵۰میلیاردتومان برای مدرسه‌سازی کمک کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: آگاهی بخشی به جامعه و فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای آموزش و تحصیل دانش‌آموزان امروز که آینده‌سازان فردای کشور هستند از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور مجمع خیرین مدرسه ساز به امر مدرسه‌سازی پرداختند که این کار صرفأ ساخت بنا نیست بلکه زمینه‌ای برای پرورش انسان‌های دانشمند و توانا است.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین در افکار عمومی کشور به عنوان استانی توسعه یافته تلقی می‌شود؛ چراکه این استان در بخش صنعت و کشاورزی و گردشگری دارای ظرفیت‌های خوبی است.

زاهدی در پایان گفت: طی ۴ سال گذشته خیرین قزوین بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای امر مدرسه‌سازی کمک کردند که بسیار قابل تقدیر است.

در ادامه مراسم محمد مهدی ارمغان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین اظهار کرد: مهمترین زیرساخت رشد و توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم جامعه‌ای مترقی‌ داشته باشیم باید آموزش و پرورش پیشرفته‌ای هم داشته باشیم.

خیرین مدرسه ساز قزوین ۵۰ میلیاردتومان برای مدرسه‌سازی کمک کردند
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین آموزش و پرورش، اداره نوسازی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین وجود دارد.

وی افزود: معتقدم خیرین مدرسه‌ساز آینده‌سازان کشور هستند چراکه اگر زیربنا تاسیس نشود آینده‌سازی شکل نمی‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: حدود ۱۰۰ سال پیش در استان قزوین مدرسه دیانت احداث شده که حاکی از سابقه دیرینه قزوین در انجام امور خیر و خداپسندانه است.

وی با بیان اینکه در کار خیر نیت مهم است نه میزان کمک، عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی کشور خیرین مدرسه ساز استان قزوین نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

قاسمی در پایان گفت: با کمک خیرین تمام پروژه‌های آموزشی استان را جمع کردیم و هم‌اکنون نیز همچنان نیازمند مدرسه‌سازی و مدرسه یاری هستیم تا اقدامات موثری را در کیفیت بخشی مدارس داشته باشیم و به نمایندگی ۲۳۰ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار معلم استان قزوین از تلاش و همت خیرین قدردانی و تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان