۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی ضد آمریکایی در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۵۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی ضد آمریکایی در استان قزوین برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد آمریکایی در استان قزوین برگزار می‌شود.

راهپیمایی ضد آمریکایی در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا فردا جمعه در قزوین برگزار می‌شود.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، آمده است:
تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا همزمان با سراسر کشور فردا جمعه در استان قزوین هم برگزار می‌شود.

درادامه این اطلاعیه می‌افزاید: اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ابله آمریکا در خروج یک‌ جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح ‌ناپذیر بودن هیئت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌ سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین گهربار چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران ضد بشری اتّم استکبار و طاغوت اعظم آمریکا است.

این بیانیه تاکید می‌کند:
اینک با تأکید بر ضرورت عبرت‌آموزی واقع‌بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس‌های مکرر مردم فهیم و زمان‌شناس برای تمهید محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا، آحاد امت دشمن‌ شناس و همیشه حاضر در صحنه با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در عین حال، ید واحده در برابر دشمنان کینه‌توز و دفاع از امنیت و منافع ملی را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی، صهیونیستی و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین با اعلام اطاعت محض تا پای جان از فرامین و رهنمودهای معظم‌ له و حمایت همگان از تدابیر مقامات کشوری دعوت می‌ کند.

این مراسم فردا جمعه پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در سراسر میهن اسلامی ایران از جمله شهرهای استان قزوین برگزار خواهد شد.

از عموم مردم دعوت شده است در این راهپیمایی ضد آمریکایی شرکت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان