۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هدفگذاری اشتغال و تولید در استان روند نگران‌کننده‌ای دارد/ برخی دستگاه‌ها هنوز در تعطیلات بسر می‌برند
کد خبر: ۳۰۵۶۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

هدفگذاری اشتغال و تولید در استان روند نگران‌کننده‌ای دارد/ برخی دستگاه‌ها هنوز در تعطیلات بسر می‌برند

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مردم با اطلاع رسانی صورت گرفته از ۲ ماه گذشته برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کرده اند؛ ولی برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده با این روند و نوع نگرش‌های دستگاه‌های اجرایی و بانکی به جایی نخواهد رسید.

هدفگذاری اشتغال و تولید در استان روند نگران‌کننده‌ای دارد/ برخی دستگاه‌ها هنوز در تعطیلات بسر می‌برند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی، معاون اقتصادی استاندار قزوین در پنجمین نشست اشتغال استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد،اظهار کرد: متاسفانه هدف گذاری برای اشتغالزایی و تولید در استان روند نگران کننده ای دارد و مطلوب نیست، باید با عزم جدی تر برای رفع مشکلات جامعه که در مورد آن قانون به ما اختیار داده است، اقدام کنیم.

وی افزود: بانک‌ها و بعضی دستگاه‌های اجرایی هنوز در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند و پس از 50 روز هنوز حال و هوای تعطیلات بر آنها حاکم است.

این مسئول اذعان کرد: مردم با اطلاع رسانی صورت گرفته از 2 ماه گذشته برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کرده اند؛ ولی برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده با این روند و نوع نگرش‌های دستگاه‌های اجرایی و بانکی به جایی نخواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه این نوع نگاه دستگاه‌ها و بانک‌ها نشان می‌دهد آنها عزم و اعتقادی جدی برای تحقق سیاست‌های دولت در استان را ندارند، افزود: این نگرش نگاهی اداری و از سر رفع تکلیف است و برای حل مشکل بیکاری و اشتغال در جامعه موثر نخواهد بود.

حبیبی افزود: امروز واقعا هیچ کاری مهم تر از ایجاد اشتغال و تولید در کشور و استان نداریم و دستگاه‌ها باید به این مهم اعتقاد و ایمان داشته باشند.

وی ابراز کرد: این اخطار نهایی است و در صورت عدم تغییر این وضعیت باید دست به تصمیماتی بزنیم که خوشایند برخی نیست.

این مسئول در پایان گفت: 10 هزار فقره ثبت نام برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در استان انجام شده است که با این رویه نمی‌توانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان