۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رد پای مزدورهای سعودی در اتفاقات بازی استقلال –ذوب آهن
کد خبر: ۳۰۵۵۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۹ ساعت: ۱۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

بازی جدید سعودی ها برای فوتبال ایران؛

رد پای مزدورهای سعودی در اتفاقات بازی استقلال –ذوب آهن

ماجرای پرتاب نارنجک در بازی تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان در حضورناظران کنفدراسیون آسیا وارد فاز جدیدی خواهد شد.

رد پای مزدورهای سعودی در اتفاقات بازی استقلال –ذوب آهن
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، روز گذشته در حین برگزاری دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان واستقلال تهران در  درست در وسط زمین و زمانی که تیم ذوب آهن قصد داشت یک ضربه کاشته روی دروازه استقلال ارسال کند پرتاب یک نارنجک خواب را از چشمان بینندگان در ورزشگاه و پای تلویزیون گرفت.

داور ژاپنی سراسیمه به سمت مسئولان برگزاری رفت و خواستار تامین امنیت بازی شد و بقیه ماجرا که البته در طول بازی ختم به خیر شد. به جز صحنه گل ذوب آهن که این اتفاق تکرار شد.

رد پای مزدورهای سعودی در اتفاقات بازی استقلال –ذوب آهن

طبق اطلاع ما از برخی منابع پرتاب نارنجک پرونده ای است که احتمال دارد محرومیت برای تیم میزبان و یا از دست دادن میزبانی و بازی در کشور ثالث را به همراه داشته باشد.

در کنار فرهنگ پایین برخی تماشاگران و اینکه نیروهای امنیتی ورزشگاه  برخلاف خبرنگاران و عکاسان نظارت دقیق و کنترل خاصی روی ورود این دسته از تماشاگران به ورزشگاه ها ندارند تا تماشاگرنماها به راحتی مواد متحرقه را وارد ورزشگاه کنند، پرتاب نارنجک در ورزشگاه های ایرانی و در زمان بازی های بین المللی یک بعد دیگر هم دارد. 

بعد دیگر ماجرا این است که پس از چند بازی موفقیت آمیز در ایران، سعودی ها احساس خطر کردند. این احتمال وجود دارد در دوره بعدیلیگ قهرمانان آسیا میزبانی ایران تایید شود و به همین دلیل برخی از نفوذی ها و خود فروخته های سعودی در داخل کشور باعث این اتفاق شدند و با پرتاب نارنجک به زمین ورزشگاه فولاد شهر زمینه محرومیت تیم های ایرانی از میزیانی را فراهم کردند.

رد پای مزدورهای سعودی در اتفاقات بازی استقلال –ذوب آهن

مراجع ذیصلاح هنوز در این باره اظهار نظری نداشته اند اما شواهد نشان می دهد که بررسی دقیق این اتفاق آغاز شده و برخی مطلعین به صورت تلویحی این موضوع را تایید کرده اند.

شنیده می شود مسئولان حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با ارسال نامه به استانداری اصفهان و هیئت فوتبال این استان از مسئولان این 2 نهاد درخواست کرده اند پیگیری های لازم را نسبت به عاملان پرتاب نارنجک در وزشگاه فولاد شهر انجام دهند تا با مشخص شدن انگیزه آنها با متخلفان برخوردهای قانونی صورت گیرد.

  

انتهای پیام/1404


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان