۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰ درصد مدارس استان غیرانتفاعی است
کد خبر: ۳۰۵۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۸ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۱۰ درصد مدارس استان غیرانتفاعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر توسعه مدارس غیرانتفاعی استان گفت: حدود ۹ تا ۱۰ درصد مدارس استان قزوین غیرانتفاعی هستند که ظرفیت افزایش تعداد این مدارس وجود دارد.

۱۰ درصد مدارس استان غیرانتفاعی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم تجلیل از معلمان نمونه مدارس غیرانتفاعی استان قزوین به مناسبت هفته معلم ظهر امروز(دوشنبه) با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات معلمان در آموزش و پرورش دانش‌آموزان اظهار کرد: معلمان یاوران اصلی آموزش و پرورش هستند که باید از ظرفیت آنها در جهت رشد و ارتقای سطح علم و دانش کشور به خوبی استفاده کرد.

وی با تاکید بر توسعه مدارس غیرانتفاعی در استان افزود: مجموعه مدارس غیرانتفاعی و مدارس آموزش از راه دور کمک فراوانی به آموزش و پرورش کرده که باید از این ظرفیت به خوبی بهره‌گیری کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: باید از ظرفیت درونی آموزش و پرورش که در گرو توسعه مدارس غیردولتی است استفاده کرده و برای این منظور تعداد مدارس غیرانتفاعی کشور را به یک سوم مدارس افزایش دهیم تا بار آموزش و پرورش سبک شود.

تجلیل از ۳۲ معلم نمونه مدارس غیرانتفاعی
وی عنوان کرد: حدود ۹ تا 10 درصد مدارس استان قزوین غیرانتفاعی هستند که ظرفیت افزایش تعداد این مدارس وجود دارد.

قاسمی تصریح کرد: اصلاح قوانین و ضوابط در زمینه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد؛ چراکه حمایت از بخش خصوصی در واقع تقویت بخش دولتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: سیاست دولت تقویت مشارکت بخش خصوصی بوده و در همین راستا باید مدارس غیردولتی افزایش یابد که با وجود بخش خصوصی محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مردم در توسعه مدارس غیردولتی و تجهیز این مدارس گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای فعالیت مدارس غیردولتی در واقع کمک به آموزش و پرورش کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم ۳۲ معلم نمونه مدارس غیرانتفاعی استان تجلیل شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان