۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طرح "ضیافت" در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۰۵۳۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

طرح "ضیافت" در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ؛ طرح ضیافت در استان قزوین اجرا می‌شود.

طرح "ضیافت" در ماه مبارک رمضان  اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: با اجرای طرح "ضیافت" کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شامل گوشت مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر به میزان مورد نیاز در استان تامین و توزیع خواهد شد.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان ۵۰۰ تن برنج وارداتی در فروشگاه‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های زنجیره ای استان توزیع خواهد شد.

خمسه تصریح کرد: همچنین با هماهنگی انجام شده؛ هفته ای ۴ تن گوشت گرم گوسفندی در استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی اذعان کرد: توزیع مرغ نیز با هماهنگی انحام شده با قیمت مناسب در سطح استان توزیع خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین با جوجه ریزی انجام شده توسط مرغداری‌ها بعد از بیماری آنفلوآنزا مرغی تولید تخم مرغ به حالت عادی نزدیک می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در صدد هستیم تعادلی را در تولید مرغ گوشتی و تخم مرغ داشته باشیم و برای این موضوع در صدد راه اندازی زنجیره تولید مرغ تخم گذار، مرغ کوشتی در استان هستیم.

وی تاکید کرد: تکمیل زنجیره تولید مرغ گوشتی و تخم مرغ بسیاری از مشکلات تولید کنندگان در این بخش را حل خواهد کرد.


هیچ گونه نگرانی در تامین کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان وجود ندارد

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه جلسه ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان مصرف کالاهای اساسی و گوشت مرغ و قرمز بالا می‌رود که باید دستگاه‌های متولی و همچنین نظارتی بر فراوانی کالاها، کیفیت و قیمت آن نظارت مستمر داشته باشند.

وی افزود: در اوضاع اقتصادی امروز کشور، ستاد تنظیم بازار مسئولیت سنگینی دارد و باید با عرضه به موقع کالاهای مورد نیاز مردم، اجازه کمبود کالا در بازار را ندهد.

حبیبی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی باید در دستور کار مدیران باشد و مسئولان استان وظیفه دارند از تولیدات داخلی استان بویژه گوشت مرغ و قرمز حمایت ویژه کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به دلایل افزایش قیمت گوشت در کشور گفت: خروج دام سنگین از کشور از مهمترین دلایل است که باید دستگاه‌های مربوطه با حساسیت این موضوع را پیگیری و کنترل کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان