۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خبرنگاران حضور در سالن انتخابات را تحریم کردند
کد خبر: ۳۰۵۳۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خبرنگاران حضور در سالن انتخابات را تحریم کردند

با توجه به تصمیم غیرمنطقی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر عدم حضور خبرنگاران در مجمع انتخاباتی تیر و کمان، خبرنگاران حضور در سالن انتخابات را تحریم کردند.

خبرنگاران حضور در سالن انتخابات را تحریم کردند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. ریاست مجمع را محمدرضا داورزنی بر عهد دارد و شاهرخ شهنازی نیز نماینده کمیته ملی المپیک است.
برای ریاست فدراسیون تیر و کمان بعد از انصراف سه کاندیدا در روزهای گذشته، 5 نامزد به نام های محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی و احمد ارشدی احمد ارشدی با هم رقابت کردند که پیش از آغاز مجمع احمد ارشدی یکی دیگر از کاندیداها انصراف داد. تا در نهایت انتخابات تیر و کمان با 4 کاندیدای باقی مانده آغاز شود.
برخلاف رسم همیشه که مجامع انتخاباتی با حضور خبرنگاران برگزار می شد، این بار از ورود اهالی رسانه به مجمع جلوگیری شد. محمدرضا داورزنی رئیس مجمع به دلایلی نامعلوم دستور داد که هیچ خبرنگاری حق حضور در جلسه را ندارد!
بعد از گذشت یک ساعت از آغاز مجمع، با دستور داورزنی مجوز حضور خبرنگاران در مجمع صادر شد اما خبرنگاران در اعتراض به این تصمیم عجیب و غیرمنطقی از حضور در سالن انتخابات خودداری کرده و آن را تحریم کردند.
انتهای پیام/س
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان