۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دو گزینه نهایی شهرداری تهران انتخاب شدند + بیوگرافی
کد خبر: ۳۰۵۳۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۸ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران؛

دو گزینه نهایی شهرداری تهران انتخاب شدند + بیوگرافی

دو گزینه از میان ۴ کاندیدای شهرداری تهران انتخاب شدند.

دو گزینه نهایی شهرداری تهران انتخاب شدند + بیوگرافی
به گزارش سرویس اجتماعی   صبح قزوین ، در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از رای گیری برای انتخاب دو کاندیدای شهرداری سید محمدعلی افشانی و حسینی مکارم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در ابتدا ۷ نفر کاندیدای شهرداری تهران بودند که پس از انصراف میرزایی، حجتی و انصاری لاری رای گیری از میان ۴ کاندیدای باقی مانده حناچی، حسینی مکارم، افشانی و سید محمود حسینی انجام شد.

سوابق حسینی مکارم

حسینی مکارم یکی دیگر از افرادی است که از طرف اعضای شورای شهر به عنوان یکی از گزینه های شهرداری معرفی شده است. مکارم دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی است و در کارنامه کاری خود سابقه کار در مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیر کل مدارس شبه قاره هند و مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را دارد.

وی در طول دولت‌های نهم و دهم از آموزش‌ و پرورش جدا و به سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و پست بانک رفت و از آغاز دولت روحانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری(معاون نجفی، سلطانی فر و احمدی فر) منصوب شد.

حسینی مکارم معلمی، مدیریت مدرسه، رئیس اداره منطقه، معاون مدیرکل، مدیرکل و غیره را در تجربه و کارنامه خود دارد.

وی همچنین سابقه کار در سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران را دارد و با آغاز کار نجفی به عنوان شهردار تهران، حسینی مکارم به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران انتخاب شد و در حال حاضر با پذیرفته شدن استعفای نجفی به صورت موقت به سمت سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده است.

محمدعلی افشانی

محمدعلی افشانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و استاندار فارس در دولت یازدهم است.

او معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است. در سابقه او معاونت استانداری استان های کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان و سمنان نیز به چشم می خورد.

افشانی هم اکنون رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان