۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سید حسن نصرالله; نتایج انتخابات پارلمانی دستاورد بزرگی برای لبنان است
کد خبر: ۳۰۵۲۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۷ ساعت: ۲۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی؛

سید حسن نصرالله; نتایج انتخابات پارلمانی دستاورد بزرگی برای لبنان است

دبیر کل حزب الله لبنان درباره انتخابات پارلمانی این کشور گفت نتایج این انتخابات دستاورد بزرگی برای لبنان و تمام جناح‌های سیاسی است.

سید حسن نصرالله; نتایج انتخابات پارلمانی دستاورد بزرگی برای لبنان است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب  الله لبنان در سخنرانی خود پس از پیروزی بزرگ مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان گفت: هدف ما از حضور در انتخابات جلب حمایت سیاسی برای مقاومت بود. انتخابات پارلمانی دیروز یک دستاورد بزرگ برای لبنان و تمام جناح‌های سیاسی بود.

او افزود: در حالیکه حتی در غرب هم انتخابات با مشکلات زیادی همراه است اما انتخابات در لبنان در یک روز و در امنیت کامل برگزار شد. اسرائیل و عاملانش به دنبال ایجاد مشکل در روند انتخابات لبنان بودند، اما به موفقیتی دست نیافتند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما در انتخابات به دنبال جلب حمایت سیاسی از مقاومت بودیم چه در پارلمان و چه در دستگاه‌های دولتی. طبق نتایج اولیه انتخابات، ما به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم. ترکیب جدید پارلمان لبنان تضمینی بر حمایت از مقاومت برای دفاع از کشور خواهد بود.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: گزینه مقاومت به لطف خداوند پیروزی معنوی و سیاسی بزرگی در انتخابات به دست آورد. در طول انتخابات اتهامات زیادی به حزب‌الله از سوی آمریکا و دیگران زده شد از اتهام پولشویی گرفته تا قاچاق مواد مخدر. حتی به دوستان و حامیان مقاومت از جمله ایران و سوریه نیز فشار‌ها و اتهامات زیادی برای تضعیف حزب‌الله وارد شد و پول‌های زیادی در این راه هزینه شد. خیلی‌ها به دنبال این بودند که شیعیان حتی یک کرسی هم در انتخابات پارلمانی لبنان به دست نیاورند، اما در این هدف شکست خوردند.

او افزود: اکنون دیگر زمان فرقه‌گرایی نیست. ملت لبنان در برابر هر کسی که بخواهد سخنان تحریک‌آمیز بزند، خواهد ایستاد. انتخابات تمام شد و دیگر هیچ چیز نتیجه آن را تغییر نمی‌دهد. با توجه به تحولات منطقه، لبنان باید به سرعت به سمت تشکیل دولت برود.

سید حسن نصرالله در انتها تاکید کرد: لبنان اکنون در مرحله جدیدی قرار دارد. رای مردم اکنون بر دوش نمایندگان است تا به آنچه وعده دادند از جمله حفظ آب و خاک و حاکمیت لبنان عمل کنند. از خداوند به خاطر تمام موفقیت‌هایی که به ما عطا کرد، تشکر می‌کنیم و همچنین از خانواده‌های شهدا چرا که خون عزیزان آن‌ها بود که این آرا را برای ما به ارمغان آورد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان