۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات شهرک‌های صنعتی قزوین با جدیت پیگیری و رفع شود/ حمایت از کالای ایرانی، راهکار اصلی رفع بیکاری است
کد خبر: ۳۰۴۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر صنعت و معدن در قزوین:

مشکلات شهرک‌های صنعتی قزوین با جدیت پیگیری و رفع شود/ حمایت از کالای ایرانی، راهکار اصلی رفع بیکاری است

معاون وزیر صنعت در قزوین گفت: امسال فرصت بسیار مناسبی برای حمایت از کالای ایرانی است و راهکار اساسب حل معضلات کشور مثل رفع بیکاری و تورم و مسائل معیشتی حمایت از تولید ملی است.

مشکلات شهرک‌های صنعتی قزوین با جدیت پیگیری و رفع شود/ حمایت از کالای ایرانی، راهکار اصلی رفع بیکاری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دکتر رحمانی قائم مقام محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید پیش از ظهر امروز(شنبه) به همراه پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و حبیبی معاون اقتصادی استاندار از نمایشگاه توانمندی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان در شهرک کاسپین قزوین بازدید کرد.

رحمانی معاون وزیر صنعت و معدن در حاشیه بازدید از ۲ شرکت ویتانا و سوخت آما در شهرک کاسپین استان قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از قطب‌های صنعت و معدن کشور است و باید با شتاب بیشتری مشکلاتش پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه صنعت و معدن امسال پروژه‌های مهمی از کیف و کفش سازی تا پروژه‌های بزرگ صنعتی در درست کار وزارتخانه قرار گرفته است که در حوزه‌های مختلف صنعتی با توجه به مزیت‌های هر منطقه و شرایط کشور برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که راه حل وزارتخانه و دولت برای حل مشکلات متعدد شرکت‌ها چیست، گفت: ما باید مشکلات را از فضای کاری بگیریم تا مسائل تامین مالی و انواع مشکلاتی که وجود دارد مورد بررسی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر در مقابله با قاچاق کالا اقدامات موثری انجام شده است و هم اکنون حجم قاچاق کالا در کشور کاهش یافته است.

معاون وزیر صنعت اذعان کرد: در برنامه وزارتخانه بنا داریم با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌گیرد فضا برای کسانی که قصد ایجاد کسب و کار جدید را دارند، تسهیل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: امسال فرصت خوبی برای حمایت از کالای ایرانی است و راهکار اساسی برای حل معضلات کشور مثل بیکاری، تورم و مسائل معیشتی مردم، حمایت از تولید ملی است.
انتهای پیام/۵۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان