۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فروش ۹۷ میلیونی فیلم "لاتاری"/ حاتمی کیا میهمان قزوینی ها می شود
کد خبر: ۳۰۴۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۳ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین اعلام کرد:

فروش ۹۷ میلیونی فیلم "لاتاری"/ حاتمی کیا میهمان قزوینی ها می شود

مدیر امور سینمایی استان قزوین با اشاره به حضور حاتمی کیا در قزوین گفت: میزان فروش فیلم "لاتاري" در سینما بهمن استان به ۹۷ میلیون تومان رسید.

فروش ۹۷ میلیونی فیلم "لاتاری"/ حاتمی کیا میهمان قزوینی ها می شود
اسکندر نادری پور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، درباره استقبال همشهریان قزوینی از فیلم لاتاری گفت و افزود: استقبال مخاطبان از این فیلم در مدت یک ماه نسبت به فیلم های دیگر بيشتر بوده است. 

مدیر امور سینمایی استان قزوین اذعان کرد: بعد از فیلم «لاتاري»، انيمشن «فيلشاه» و فیلم «مصادره» به صورت مشترک در مدت 1ماه با فروش 60ميليوني در رتبه دوم قرار دارند.

نادری پور اعلام کرد: هم اکنون فیلم «مصادره» جای خود را به دو فیلم تگزاس و به وقت شام داده است که «تگزاس» در مدت 4روز 6ميليون و «به وقت شام» درمدت دو روز دو میلیون فروش داشته است. 

نادری پور در مورد حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم «به وقت شام» اذعان کرد:
اشتیاق مردم و استقبال مدیر برنامه های حاتمی کیا نسبت به دیدار ها مردمي در شهرهای ديگر باعث شد برای برگزاری این اکران ها اقدام کنیم.

مسئول امور سینمایی قزوین ابراز کرد: این دیدار مردمی در 6سانس بین سينما مهتاب و سینما بهمن تقسیم شده است و حاتمی کیا در بعد ازظهر روز پنجشنبه در قزوین حاضر مي شود.

وی افزود: حضور حاتمی کیا یک اتفاق خوب در استان قزوین است و بعد از آن تلاش می کنیم از عوامل و سازندگان فیلم های پر فروش برای برگزاري چنین دیدارهایی دعوت به عمل آوریم.

انتهای پیام/۲۰۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان