۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان منطقه مسجد سلیمان پشت تیم را خالی نکنند/ از گازهای هدر رفته برای فوتبال در این منطقه استفاده کنید
کد خبر: ۳۰۴۱۸۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئولان منطقه مسجد سلیمان پشت تیم را خالی نکنند/ از گازهای هدر رفته برای فوتبال در این منطقه استفاده کنید

عضو هیأت مدیره اسبق باشگاه استقلال گفت: امیدوارم حالا که تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمده مسئولان این منطقه پشت این تیم را خالی نکنند.

مسئولان منطقه مسجد سلیمان پشت تیم را خالی نکنند/ از گازهای هدر رفته برای فوتبال در این منطقه استفاده کنید

امیدوار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر اظهار داشت: صعود غرورآفرین تیم بختیاری مسجد سلیمان شهر اولین‌ها را به ویژه به بختیاری‌های قهرمان و مسجد سلیمانی‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم مسئولان منطقه به وظیفه خود عمل کنند و در راه سخت لیگ برتر آنها را حمایت بیشتری کنند.

وی افزود: همیشه از استاندار و مسئولان شرکت نفت‌خیز جنوب درخواست داشته‌ایم که به تیم نفت مسجد سلیمان بهای بیشتری بدهند و آنها هم قول همکاری داده‌اند اما برای فصل جدید با توجه به لیگ برتری شدن نفت مسجد سلیمان می‌طلبد که این حمایت‌ها دو چندان شود تا این تیم به سرنوشت چندین سال پیش خود دچار نشود. 

امیدوار رضایی ادامه داد: همه امید و دلخوشی مردم این شهر به فوتبال است و حتماً می‌دانید که اولین فوتبال ایران در شهر مسجد سلیمان انجام شده است، فوتبالی که انگلیسی‌ها به ایران آوردند همین زمینی که روز گذشته بازی تیم نفت مسجد سلیمان روی آن انجام شد زمینی است که توسط انگلیسی‌ها ساخته شده و از صد سال پیش تا به حال پیشرفت زیادی نداشته است. این زمین نیاز به ترمیم دارد و همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که مسئولان آن منطقه از این تیم حمایت کند.

رضایی تصریح کرد: در سال‌هایی که من نماینده مردم شهر مسجد سلیمان بودم زمینی خارج از شهر با گنجایش 20 هزار نفر دیده شده بود تا استادیوم جدیدی ساخته شود حتی مصوبه وزارت نفت هم برای این کار گرفته شد ولی اکنون نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن مصوبه افتاده است اما اسناد آن در استانداری و شرکت نفت جنوب باقی است و امیدوارم که مسئولان نسبت به این مسأله بی‌تفاوت نباشند. زیر پای مردم شهر مسجد سلیمان چاه نفت است یادم است وقتی وارد تک‌تک خانه‌های این شهر می‌شدم می‌دیدم که در هر خانه‌ای یک چاه نفت وجود دارد که در آن را بسته‌اند. از تمام درزهای خانه‌ها گاز استشمام می‌شود. من یک زمانی پیشنهاد دادم هستند سرمایه‌گذارانی که مسئولان منطقه می‌توانند با آنها وارد مذاکره شوند تا همین گازهای هدر رفته را به آنها بدهند و پول این گازها صرف تیم فوتبال شود. با توجه به اینکه دولت نمی‌تواند به تیم‌های حرفه‌ای کمک کند همین می‌تواند یک راه درآمدی برای شهر مسجد سلیمان باشد. هم این گازها هدر نمی‌رود و سوخت نمی‌شود و هم اینکه منفعت مالی آن به مردم شهر می‌رسد. این می‌تواند یک پشتوانه خوب و یک ثروت خوب برای فوتبال آن منطقه باشد. ما امیدوار هستیم حالا که تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمده مسئولان پشت تیم را خالی نکنند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان