۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین علیرضا قربانی به صورت حرفه‌ای از اجرای سرود تیم ملی کناره‌گیری کرد
کد خبر: ۳۰۴۱۶۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

علیرضا قربانی به صورت حرفه‌ای از اجرای سرود تیم ملی کناره‌گیری کرد

رئیس بنیاد رودکی در خصوص کناره‌گیری علیرضا قربانی از اجرای سرود تیم ملی برای جام جهانی روسیه توضیحاتی داد.

علیرضا قربانی به صورت حرفه‌ای از اجرای سرود تیم ملی کناره‌گیری کرد

علی‌اکبر صفی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره کناره‌گیری علیرضا قربانی یکی از دو خواننده سرود تیم ملی برای جام جهانی روسیه، گفت: آقای قربانی در اطلاعیه‌ای که درباره کناره‌گیری‌اش از اجرای سرود تیم ملی صادر کرد خیلی حرفه‌ای دلایل خود را عنوان کرد و ما هم از او بابت مدتی که با ما همکاری داشت تشکر کردیم.

وی افزود: او خیلی حرفه‌ای کنار کشید و ما به دنبال ادامه آماده‌سازی سرود تیم ملی هستیم و به زودی زمان رونمایی از سرود تیم ملی اعلام می‌شود.

صفی‌پور در پاسخ به این سؤال که مدت زیادی در حال آماده‌سازی سرود تیم ملی بوده‌ایم و چرا باید علیرضا قربانی از این پروژه کنار بکشد، تأکید کرد: گاهی پیش می‌آید که یک هنرمند در بین راه از اجرای کارش راضی نیست و یا احساس می‌کند این اثر هنری آن چه که می‌خواسته نشده است. این اتفاق بین هنرمندان مرسوم است و چیز عجیبی نیست. آقای قربانی در همان اطلاعیه مشخص کرده که چرا کناره‌گیری کرده است شاید تصور می‌کند آن انتظاری که بعد از اجرای این سرود از سوی مردم دارد برآورده نشود.

رئیس بنیاد رودکی در خصوص اینکه آیا شخص جدیدی جایگزین قربانی می‌شود، گفت: در حال انجام کارها هستیم و شاید یک نفر جدید اضافه شود همه چیز به زودی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان