۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بن سلمان را به مبارزه دعوت می‌کنم/ حاضرم با تمام سعودی‌ها هرجای دنیا می‌خواهند مبارزه کنم
کد خبر: ۳۰۴۰۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بن سلمان را به مبارزه دعوت می‌کنم/ حاضرم با تمام سعودی‌ها هرجای دنیا می‌خواهند مبارزه کنم

نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در واکنش به رفتار ورزشکاران سعودی گفت: بن سلمان سعودی گرفته تا کوچک‌ترین عضو سعودی‌ها را برای مبارزه تن به تن دعوت می‌کنم، حاضرم در هر کجای دنیا که می‌گویند بروم و مبارزه کنم.

بن سلمان را به مبارزه دعوت می‌کنم/ حاضرم با تمام سعودی‌ها هرجای دنیا می‌خواهند مبارزه کنم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، طی یکی دو روز گذشته، فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد، مبنی بر اینکه چهار کشتی کج کار سعودی در داخل رینگ با دو کشتی کج کار ظاهرا ایرانی آمریکایی مبارزه می‌کنند و آنها را به صورت تحقیر آمیز شکست می‌دهند و از داخل رینگ به بیرون می‌اندازند. امیر علی اکبری نایب قهرمان مسابقات جهانی رایزین(MMA) به رفتار زشت سعودی ها واکنش نشان داد و حتی"محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان سعودی را به یک مبارزه تن به تن فراخوانده است.

امیر علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در واکنش به رفتارهای زشت کشتی‌کج‌کارهای عربستانی، اظهار داشت: بالاخره اصلی‌ترین دشمن ما در منطقه عربستان و خاندان سعودی است؛ آنها از هر راهی که می‌توانند به دنبال تخریب ایرانی‌های هستند. متاسفانه آنها طی چند روز گذشته با برگزاری یک شوی مضحک و خنده‌دار تعدادی کشتی‌کج‌کار سعودی را دور هم جمع کردند و در آن‌سو دو ورزشکار ایرانی آمریکایی و در واقع اینطور بگویم وطن‌فروش و خائن حضور دارند که با گرفتن پول یک شوی مسخره و خنده‌داری را به راه انداختند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر به مبارزه کردن  با ورزشکاران سعودی هستید یا خیر، گفت: خوشحالم از اینکه مردم در شبکه‌های مجازی به من پیام داده‌‌اند و بنده را به عنوان نماینده ایران در رشته MMA می‌دانند، ‌آنها از من خواسته‌اند به این خباثتی که سعودی‌ها در یک نمایش کاملا مسخره به پا کرده‌ا‌ند جواب بدهم. حالا بنده از همین‌جا اعلام می‌کنم؛ حاضرم با همه آنها(کشت‌کج کاران سعودی) یکجا مبارزه کنم. بن سلمان سعودی خبیث گرفته تا کوچکترین عضو سعودی‌ها را برای مبارزه تن به تن دعوت می‌کنم، حاضرم در هر کجای دنیا که می‌گویند بروم و مبارزه کنم. همه آنها را برای یک مبارزه واقعی دعوت می‌کنم نه یک شو که ترسو ها آن را به نمایش گذاشته‌اند.

امیرعلی‌اکبری در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند مسابقات کشتی‌کج نمایشی بیش نیست. آنها برای اینکه دشمنی خود را با ایران نشان دهند یک نمایشی را به راه انداخته‌اند و در جریان این شوی مسخره دو ایرانی - آمریکایی خائن را تحقیر کردند. برای آن دو نفر واقعا متاسفم. آنها به خاطر پول کثیف آمدند و در رینگ خود را تحقیر کردند. این نشان می‌دهد که پول چقدر کثیف است که این دو نفر حاضر شدند کشور و پرچم خود را برای پول کثیف بفروشند. حالا وظیفه من این است به عنوان یک ایرانی که سردمدار این رشته هستم از همین جا اعلام کنم حاضر با سر بیاییم و هر جایی که آنها می‌گویند و در دیدگان همه مردم یک مبارزه واقعی را به نمایش بگذارم.

وی در  پایان صحبت‌های خود، گفت: خدا این دو نفر را به راه راست هدایت کند چرا که کسی که حاضر است به خاطر پول وطن و پرچمش را بفروشد تنها یک جمله لایق او است. آنها خائن هستند و به کشور خود خیانت کردند و نامشان در تاریخ ثبت می‌شود. من حاضرم با تمام سعودی‌ها هر کجا که می‌گویند مبارزه کنم و پوزه آنها را به زمین بمالم.

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان