۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کاهش ۴۸ درصدی جرائم طی سه سال گذشته
کد خبر: ۳۰۳۹۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کاهش ۴۸ درصدی جرائم طی سه سال گذشته

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طی سه سال گذشته ۴۸درصد کاهش جرائم در استان را شاهد بودیم و از بین ۳۴استان کشور رتبه سی و سوم را از لحاظ کشف جرم دارا هستیم.

کاهش ۴۸ درصدی جرائم طی سه سال گذشته
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم راه اندازی سامانه تجمیع فوریت‌های پلیس 110 در قزوین اظهار کرد: امروز این سامانه در استان قزوین آغاز به کار می‌کند تا خدمات انتظامی و عملیاتی افزایش یابد.

وی افزود: قزوین در دشت مرکزی کشور قرار دارد و کمربند امنیتی پایتخت حساب می‌شود و دارای ۱۱محور است و بیشترین حجم تردد با هشت استان را در آن شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: از نظر میزان حجم تردد در رتبه دوم کشور قرار داریم و با این شرایط استان قزوین از لحاظ امنیتی شرایط حساسی دارد؛ از سوی دیگر وجود راه‌های مواصلاتی در قزوین فضای مناسبی برای قاچاق اقلام ممنوعه و قاچاق انواع کالا فراهم کرده است.

کاهش 7 درصدی جرائم از ابتدای سال تاکنون 
وی بیان کرد: استان قزوین دارای۱۰شهرک صنعتی و ۱۱۰ هزار کارگر است و بیش از ۱۲۰هزار دانشجو را در خود جای داده که همه این مسایل بحث تقویت امنیت را ضروری نشان می‌دهد.

محمودی عنوان کرد: طی سه سال گذشته ۴۸درصد کاهش جرائم در استان را شاهد بودیم و از بین ۳۴استان کشور رتبه سی و سوم را از لحاظ کشف جرم دارا هستیم.

وی گفت: قزوین در سال ۹۵پلیس نمونه کشور شد و در ۱۳رده انتظامی دارای رتبه اول تا سوم کشور را کسب کرده است و از لحاظ کاهش جرائم طی یک ماه و نیم سال جاری شاهد 7درصد کاهش بودیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان کرد: در دی ماه سال گذشته شاهد بودیم که با همکاری پلیس و دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی استان در مرکز استان که کانون تجمعات بود کمترین حوادث رخ داد، همچنین چهارشنبه آخرسال نیز کمترین مشکل امنیتی و انتظامی پیش آمد.

وی گفت: امروز پس از گذشت سه ماه تلاش در فضای فنی، سامانه تجمیع ۱۱۰ با حضور سردار ساجدی آغاز به کار کرد تا در رسیدگی به مسائل امنیتی و انتظامی شاهد سرعت عمل و ارائه خدمات رسانی بهتری باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان