۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین چاه‌های غیرمجاز استان به زودی مسدود می‌شوند
کد خبر: ۳۰۳۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

چاه‌های غیرمجاز استان به زودی مسدود می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: چاه‌های غیرمجاز استان به زودی مسدود می‌شوند و دستگاه قضایی هیچ مجوزی برای بازگشایی چاه‌های مسدود شده صادر نمی‌کند.

چاه‌های غیرمجاز استان به زودی مسدود می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سالن جلسات دادگستری قزوین با اشاره به استقرار سامانه پیشگیری از طلاق در استان، اظهار کرد: باید کارکنان و مشاوران این طرح مورد تائید دستگاه قضایی استان و سازمان بهزیستی باشند و کسانی که شرایط لازم را ندارند نباید در این زمینه فعالیت کنند.

وی افزود: باید سوابق مجریان این طرح کاملا مثبت باشد تا بتوانند گام های مثبت برای کاهش مشکلات زوج‌های جوان بردارند.

این مسئول بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و فضای مجازی که رهبر فرزانه انقلاب بر آنها تاکید فراوانی دارند؛ باید مورد توجه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قرار گیرد.

این مقام قضایی استان طلاق را یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی برشمرد و گفت: اگر طلاق در جامعه افزایش یابد جرائم متعدد دیگری را در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز کرد: باید همه ما مسئولان با همراهی یکدیگر در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم گام‌های موثر برداریم.

قدرتی با اشاره به لزوم افزایش نظارت‌ها بر فضای مجازی تصریح کرد: به عنوان مثال یک کانال تلگرامی در استان بدون اینکه هیچ گونه جرمی اثبات شود به مدیران استان اتهاماتی را وارد می‌سازد که دستورات لازم برای شناسایی مدیران این کانال‌های تلگرامی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: چاه‌های غیرمجاز استان به زودی مسدود می‌شوند و دستگاه قضایی هیچ مجوزی برای بازگشایی چاه‌های مسدود شده صادر نمی‌کند، چون منابع آبی استان به مرحله بحران رسیده است و حیات همه موجودات را تهدید می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان