۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سیستم پیامکی ۱۱۰ در سراسر کشور راه‌‎اندازی می‌شود/ برقراری ۱۲ میلیون تماس با فوریت‌های پلیس
کد خبر: ۳۰۳۹۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون عملیات ناجا در قزوین:

سیستم پیامکی ۱۱۰ در سراسر کشور راه‌‎اندازی می‌شود/ برقراری ۱۲ میلیون تماس با فوریت‌های پلیس

معاون عملیات ناجا گفت: در خصوص فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بیش از ۱۲ میلیون تماس با سامانه برقرار می‌شود و پیش بینی ما این است که با تجمیع این مراکز برقراری این تماس‌ها افزایش یابد.

سیستم پیامکی ۱۱۰ در سراسر کشور راه‌‎اندازی می‌شود/ برقراری ۱۲ میلیون تماس با فوریت‌های پلیس
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم افتتاحیه مرکز تجمیع پلیس 110 در مرکز انتظامی استان قزوین اظهار کرد: پلیس ۱۱۰ بیش از ۱۶ سال است که راه اندازی شده و خدمات خوبی را در این حوزه شاهد بودیم و هدف ارائه بهترین خدمات در بحث فوریت‌ها به مردم بود.

وی افزود: خوشبختانه استان فزوین جرو استان‌های اول کشور است که در طرح تجمیع سامانه 110 پیش قدم شده است و با این تجمیع می‌توانیم امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: هدف ما این است که خدمات بیشتری در حوزه پلیس 110 به هموطنان ارائه دهیم، سامانه تجمیع 110 امروز در استان قزوین راه اندازی شد و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع تر در استان‌های دیگر نیز این سامانه را راه اندازی کنیم.

وی بیان کرد: هم اکنون راه اندازی این سامانه به همه استان‌ها ابلاغ شده است؛ اما عملا قزوین یازدهمین استان است که توانسته در کشور این سامانه را راه اندازی کند.

ساجدی نیا ابراز کرد: در خصوص فوریت‌های پلیس 110 بیش از 12 میلیون تماس با سامانه برقرار می‌شود و پیش بینی ما این است که با تجمیع این مراکز برقراری این تماس‌ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح تجمیع مراکز 110 ارائه خدمات پلیس افزایش می‌یابد و بازخوردی که توسط عوامل پلیس صورت می‌گیرد مورد کارشناسی قرار خواهد گرفت تا خدمات مطلوبتری انجام بگیرد.

رضایتمندی 90 درصدی مردم از پلیس 110
معاون عملیات ناجا عنوان کرد: 40 درصد از تماس‌های برقرار شده با 110 در کشور عملیاتی می‌شود و سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم؛ البته به دنبال افزایش تجهیزات در کلیه استان‌ها در این زمینه هستیم.

وی افزود: میزان استانداردی که برای حضور در صحنه برای عملیات پلیس درنظر گرفته شده 7 دقیقه است؛ اما به صورت میانگین هم اکنون این حضور در سراسر کشور 10 دقیقه است، امیدواریم در آینده نزدیک به زمان کمتر دست پیدا کنیم.

ساجدی نیا گفت: اولویت سال جاری فوریت‌های پلیس 110 در کشور این است که طرح تجمیع و سیستم پیامکی 110 را راه اندازی کنیم؛ البته به صورت آزمایشی سامانه پیامکی در چند استان اجرا شده و موفقیت آمیز بوده و هدف ما اجرای این طرح در سراسر کشور است.

وی درخصوص میزان رضایت مردم از اقدامات پلیس اذعان کرد: میزان رضایتمندی مردم از پلیس در سراسر کشور در حوزه پلیس 110 بیش از 90 درصد است و مراکز سنجش غیرسازمانی این درصد را بررسی کرده است؛ البته هدف ما افزایش خدمات رسانی به مردم است.

این مقام مسئول بیان کرد: الحمدالله در حوزه وقوع جرائم هرسال با توجه به اقداماتی که از سوی پلیس صورت می‌گیرد رو به کاهش است، به خصوص در حوزه جرائم خشن در سال 96 نسبت به سال 95 کاهش چشمگیری بودیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم با کمک‌های معنوی و مادی مسئولان هر استان بتوانیم وضعیت بهتری را در امنیت داشته باشیم و این ضرورت برای ما ایجاب می‌کند که هر روز در بحث امنیت به دنبال ارتقای شرایط باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان