۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین در خواست اردبیل برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی
کد خبر: ۳۰۳۸۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

کشتی فرنگی ۲۰۱۸؛

در خواست اردبیل برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی

استان اردبیل متقاضی میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸ میلادی شد.

در خواست اردبیل برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، با پیگیری اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و همچنین اداره کل ورزش و جوانان،هیأت کشتی این استان با ارسال درخواست رسمی، خواستار میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸ میلادی در اردبیل شد.

در همین راستا نشست ویژه بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت تقاضای میزبانی جام جهانی در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در این جلسه آمادگی اردبیل را برای میزبانی جام جهانی با در نظر گرفتن تمام تضمین های شفاهی و تقبل هزینه های برگزاری این رقابت ها اعلام کرد.

حسین زاده در این جلسه با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان بابت ارائه پیشنهاد و تقبل مسئولیت برگزاری این رقابت ها گفت : اردبیل مهد کشتی فرنگی است و با برگزاری مسابقات جهانی، بین المللی و کشوری می توانیم انگیزه های مضاعفی را به جامعه جوان استان نسبت به این رشته تزریق کنیم .

وی خاطرنشان کرد: شکی نیست که علاوه بر ترویج مسائل ارزشی، با برگزاری مسابقات جهانی می توانیم رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را هم از این راه در استان مان شاهد باشیم.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبر نگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان