۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین حوادث رانندگی در قزوین ۳ کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۳۰۳۷۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۱۲:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

حوادث رانندگی در قزوین ۳ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع ۳ سانحه رانندگی و کشته شدن ۳نفر در استان خبر داد.

حوادث رانندگی در قزوین ۳ کشته بر جای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: عوامل پلیس راه پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو در ازاد راه قزوین – رشت حوالی روستای "کوهگیر " بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه وانت نیسان با دو سرنشین واژگون که راننده خودرو و مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربات وارده فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

وی اذعان کرد: در حادثه ای که در ۳۵ کیلومتری آزاد راه قزوین – کرج بوقوع پیوست، یک دستگاه کامیون با راننده سواری «آردی» که در حال تعویض چرخ خودرو اش در حاشیه آزاد راه بوده برخورد که راننده به علت شدت جراحات در دم فوت و کامیون متواری می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: کارشناسان پلیس راه ۵۰ درصد علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون و۵۰ درصد را عدم استفاده از علائم ایمنی از سوی راننده سواری آردی اعلام کردند.

بیگلری در پایان از وقوع یک حادثه رانندگی دیگر در آزاد راه «قزوین – زنجان» خبر داد و گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس در این آزاد راه بعد از شهر تاکستان با یک عابر برخورد که متاسفانه عابر پیاده به علت شدت ضربات وراده در دم فوت و کارشناسان علت این حادثه را نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه ها از سوی عابر پیاده اعلام کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان