۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوان‌ها را حفظ کند
کد خبر: ۳۰۳۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

بازخوانی؛

ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوان‌ها را حفظ کند

ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوان‌ها را حفظ کند، برای اسلام نگه دارد و ثابت‌قدمتان بدارد. جوان‌ها توجّه داشته باشند صراط مستقیم را می‌توانند بشناسند، می‌توانند دل ببندند، می‌توانند منعطف و متشکّل به شکل صراط مستقیم بشوند؛ اما، نگه‌داری آن سخت است، باید نگه دارید.

 ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوان‌ها را حفظ کند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ در جلسه‌ی درس خارج فقه با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان، ضمن دعا برای جوانان، آنان را به ثبات قدم در صراط مستقیم و تلاش و استقامت در راه صحیح توصیه نمودند. گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص به شرح زیر است.

«ان‌شاءالله خدا به حقّ علی‌اکبر (علیه‌السلام) شما جوان‌ها را حفظ کند، برای اسلام نگه دارد و ثابت‌قدمتان بدارد. جوان‌ها توجّه داشته باشند صراط مستقیم را میتوانند بشناسند، میتوانند دل ببندند، میتوانند منعطف و متشکّل به شکل صراط مستقیم بشوند؛ اما، نگه‌داری آن سخت است، باید نگه دارید. به قول مرحوم امیری فیروزکوهی که گفت:
شباب عمر به دانش گذشت و شیب، به جهل
کتاب عمر مرا فصل و باب، پیش و پس است

بعضی‌ها جوانی‌های خوبی داشتند، امان از پیری‌شان؛ پیر که شدند هیچ. این [جوانی‌ها]را سعی کنید [نگه دارید]. البتّه شما‌ها خوب هستید، شما‌ها الحمدلله در خدمت انقلاب و در خدمت اسلام هستید. سعی کنید [این حالت]را نگه دارید. این ثبات قدم و استقامت در راه صحیح یک چیز خوبی است.»

انتهای پیام/1404

منبع: KHAMENEI.IR

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان