۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین چرا "قاضی‌زاده‌ هاشمی" در برخی از جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند؟
کد خبر: ۳۰۳۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون بهداشت تشریح کرد:

چرا "قاضی‌زاده‌ هاشمی" در برخی از جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دلیل عدم حضور وزیر بهداشت در برخی از جلسات هیئت دولت را تشریح کرد.

چرا "قاضی‌زاده‌ هاشمی" در برخی از جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه "امیدواریم رئیس‌جمهور به قول‌هایی که درباره طرح تحول سلامت داده بودند، عمل کند تا این طرح با شکست مواجه نشود"، گفت: رئیس‌جمهور و تیم دولت در انتخابات ریاست‌ جمهوری از طرح تحول سلامت بهره‌برداری زیادی کردند تا رأی خوبی را جمع‌آوری کنند.

وی با ابراز اینکه طرح تحول سلامت تنها نکته‌ای بود که تیم دولت می‌توانست در انتخابات ریاست جمهوری به‌روی آن مانور دهد، افزود: برجام که نتوانسته بود تغییرات چندانی در وضعیت زندگی مردم ایجاد کند، ازاین‌رو تیم دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری بر این نکته تکیه می‌کردند که طرح تحول سلامت طرحی برای مستضعفین و اقشار پایین جامعه است و از این طریق برای آقای روحانی رأی جمع کردند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تأکید بر اینکه آقای رئیس‌جمهور هم‌اکنون نیز هم در سخنرانی‌های خود اعلام می‌کند "این طرح را با قوت ادامه می‌دهیم"، یادآور شد: با وجود این، زمانی که باید منابع مالی آن تأمین و پشتیبانی‌های لازم انجام شود، این اتفاق صورت نمی‌گیرد و مشکلات جدی در حال پیش آمدن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تصریح به اینکه مردم انتظار دارند، رئیس‌جمهور قولی را که داده عملیاتی کند، اضافه کرد: تیم اقتصادی دولت متأسفانه با وزارت بهداشت همراه نیست. البته در دولت یازدهم هم این مورد وجود داشت حتی آقای قاضی‌زاده هاشمی قصدی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم نداشت ولی آقای روحانی قول داده بود که این مشکلات را حل کند، ولی به‌نظر من مشکلات حل نشده است.

شهریاری اظهار داشت: به‌دلیل اینکه مشکلات جدی بر سر اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد وزیر بهداشت حتی برخی از جلسات هیئت دولت را به‌نشانه اعتراض شرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان