۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یزدانی; سال خیلی بدی داشتیم/ سپاهان را نابود کردیم
کد خبر: ۳۰۳۶۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یزدانی; سال خیلی بدی داشتیم/ سپاهان را نابود کردیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ امسال سال خیلی بدی داشتیم و ناراحتم که عضو بدترین سپاهان تاریخ بودم.

یزدانی; سال خیلی بدی داشتیم/ سپاهان را نابود کردیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اصفهان، سیاوش یزدانی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: مانند هفته قبل خوب بازی کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم و شرمنده هواداران شدیم. آنها هرچه بگویند حق دارند.

وی ادامه داد: امسال سال خیلی بدی داشتیم، خیلی ناراحتم که عضو بدترین سپاهان تاریخ بودم. سعی می‌کنم اگر سال آینده بودم و سرباز نشدم، جبران کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره سربازی‌اش گفت: در حال حاضر ترم آخر کارشناسی ارشد هستم و ۱۰ واحد دیگر دارم، اگر نتوانم حتی فقط یک واحد دیگر پاس کنم سرباز می‌شوم. دوست دارم در سپاهان بمانم و اگر شرایط فراهم شود، حتماً می‌مانم.

یزدانی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل بعد هم قرارداد دارد یا نه، گفت: قرارداد من دو ساله بود و فصل بعد هم با سپاهان قرارداد دارم.

وی درباره مشکلات سپاهان در این فصل گفت: من بازیکن هستم و فقط باید در حیطه خودم صحبت کنم، اما سپاهان امسال مشکلات ریز و درشت زیادی داشت. حواشی زیادی داشتیم که نمی‌خواهم آنها را باز کنم. این فصل با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد و امیدوارم سال آینده جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان در دیدار مقابل استقلال گفت: هواداران تا آخرین روز سنگ‌تمام گذاشتند، شرمنده آنها شدیم. سپاهان تیم بزرگی است اما این تیم را نابود کردیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان