۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خودروي پژو پارس در آتش سوخت+تصاویر
کد خبر: ۳۰۳۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۶ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

خودروي پژو پارس در آتش سوخت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حریق يک دستگاه خودروي پژو پارس در خیابان راه آهن قزوين مهار شد.

خودروي پژو پارس در آتش سوخت+تصاویر
علیرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 3 و 34 دقيقه صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال 1397، از وقوع حريق يک دستگاه خودروي پژو پارس در خیابان راه آهن قزوین، کوچه غنچه خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان آتش نشانان ايستگاه‌هاي شماره سه مولوی و یک باغ دبیر را به محل حادثه رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به شدت حريق افزود: اولين گروه نيروهاي آتش نشاني در کمتر از چهار دقیقه به محل حريق رسيده و مشاهده کردند اين خودرو از قسمت موتور و اتاق طعمه حريق شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش به سایر قسمت‌ها است.

رحمانی عنوان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله‌هاي آتش را مهار و از ايجاد خسارت بيشتر جلوگيري به عمل آوردند.

وي بیان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک، ماموريت خود را پايان دادند.

این مسئول بیان کرد: در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان