۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ساختمان جدید "خانه جوان" در قزوین تأسیس می‌شود
کد خبر: ۳۰۳۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۵ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

ساختمان جدید "خانه جوان" در قزوین تأسیس می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: به ‌منظور ساماندهی سازمان جوانان و آشنایی سازمان‌های مردم‌نهاد با توانمندی یکدیگر، ساختمان جدید "خانه جوان" در قزوین تأسیس می‌شود.

ساختمان جدید "خانه جوان" در قزوین تأسیس می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر معاونت جوانان این سازمان با بیان اینکه هدف ما دستیابی به چشم انداز 1400 است، اظهار کرد: در سال جاری مجوز اولین سازمان مردم نهاد به نام "مهر زیبا جوان" صادر شد؛ زیرا یکی از اهداف مهم ما تقویت سازمان‌های مردم نهاد است.

وی افزود: از برنامه‌های اصلی سازمان ورزش و جوانان ساماندهی و رفع نیازهای جوانان است و ما در تلاش هستیم با حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و تقویت توانمندی‌های آنها مشکلا جوانان را در استان مرتفع کنیم.

این مسئول بیان کرد: به ‌منظور ساماندهی سازمان جوانان و آشنایی سازمان‌های مردم‌نهاد با توانمندی یکدیگر، ساختمان جدید "خانه جوان" در قزوین تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: این ساختمان در منطقه پونک در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر تأمین ‌شده و عملیات اجرایی بزودی آغاز می‌شود.

افزایش تعداد سمن‌ها به 63 مورد
علایی مقدم ابراز کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد با هر تفکر سیاسی باید کنار هم باشند و برای ارتقا گفتمان قدم بردارند، یکی از آسیب‌های سازمان‌های مردم‌نهاد استقرار همه سازمان‌ها در استان بود و هدف ما کیفی‌سازی و تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان‌هاست.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد در مقابل ما قرار ندارند، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار و همراه ما هستند، تعداد سمن‌های حوزه جوان استان نسبت به گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته و از ۱۵ به ۶۳ سمن رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته دولت وامی برای ازدواج جوانان تعیین کرده بود که در دریافت وام‌ها ما نسبت به استان‌های دیگر پیشرو بودیم.

وی در پایان بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته هر جوانی در حوزه اشتغال‌زایی و ایجاد یک ایده می‌تواند درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه داشته باشد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان