۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین فرمانده نیروی زمینی ارتش با سردار پاکپور دیدار کرد
کد خبر: ۳۰۳۲۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۵ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش با سردار پاکپور دیدار کرد

میر سرتیپ حیدری در رأس هیأتی از معاونان و مسؤولان نیروی زمینی ارتش، با فرمانده نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با سردار پاکپور دیدار کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز "پاسدار "،امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو ، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه  با سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیات رئیسه ستاد فرماندهی این نیرو دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، طرفین بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها و تعاملات نیروی زمینی سپاه و نیروی زمینی ارتش تاکید کردند.
سردار پاکپور در این دیدار با اشاره به ارتباط بسیار مطلوب و اتحاد  و برادری سپاه و ارتش و رده‌های تابعه با یکدیگر عنوان داشت: امید است این دوستی و مودت روز به روز گسترش یابد.
وی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست در دست برادران ارتشی خود برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی  می‌کوشد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: امروز بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی زمینی ارتش  و سپاه در اوج آمادگی هستند و با قدرت آماده دفاع از نظام و کشور هستند.
سردار پاکپور با تاکید بر اینکه  وحدت از شاخصه‌های اصلی یک جامعه است و نیروهای مسلح آن را در ابعاد مختلف نشان داده‌اند، به توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از مرزها و نبرد با تروریسم گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یک نیروی ولایتمدار، با اقتدار از مرزها حفاظت و حراست کرده است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار ضمن تأکید بر تأثیر همراهی و اخوت برادران ارتش و سپاه گفت:
 همانگونه که فرمانده محترم ارتش امیر موسوی گفتند این تعامل و ارتباط که به لطف الهی از همان ابتدای جمهوری اسلامی تا به امروز استحکام یافته است، تو دهنی به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و نیروهای مسلح است.

 وی افزود: هماهنگی و هم افزایی تمام عیار ارتش و سپاه در عرصه‌های مختلف، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را در یک روند اطمینان‌بخش و معنادار قرارداد است که تبلور آن را در برنامه‌های مشترک ارتش و سپاه  به خوبی می‌توان دید.

 امیر حیدری در پایان وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت منویات نورانی فرماندهی معظم کل قوا را مایه ناامیدی و عصبانیت دشمنان در پیگیری ناموفق اهداف و نقشه های شوم خود دانست.
گفتنی است؛ در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه مسئول عقیدتی نیروی زمینی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان