۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ننزيچ; كيانيان راه آهن را نابود كرد/ پول برادران محمدی كجاست؟
کد خبر: ۳۰۳۱۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ننزيچ; كيانيان راه آهن را نابود كرد/ پول برادران محمدی كجاست؟

بازیکن سابق تیم فوتبال راه‌آهن گفت:مديران فعلي راه آهن هم راه قبلي را رفتند و با وكيل من جلسه گذاشتند و من نصف طلبم را هم به آنها بخشيدم اما بازهم آنها پولي به من پرداخت نكردند و اين فرصت را از دست دادند.

ننزيچ; كيانيان راه آهن را نابود كرد/ پول برادران محمدی كجاست؟

ایگور ننزیچ دروازه‌بان سابق راه آهن که از این تیم به فیفا شکایت کرده در مورد شرایط پیش روی راه آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین گفت: متاسفانه اساس مدیران راه آهن از زمانی که به این تیم آمدم با بی صداقتی مواجه بود.فقط دروغ از مدیران  مختلف راه آهن شنیدم و این بلا را آنها بر سر راه آهن آوردند. در سال اول تیم را نگه داشتیم و فقط وعده دادند اما باز هم با باشگاه کنار آمدم. فصل دوم شرایط بدتر هم شد.گفتند آقای سرمایه داری آمده و مشکلات حل می شود اما هیچ اتفاقی رخ نداد. ایشان وضع را  بدتر هم کردند  و کیانیان تیم را نابود کرد. در زمان او برادران  محمدی را فروختند و فکر می کنم ٦٠٠ -٧٠٠ هزار دلار از این دو بازیکن به دست آمد که او این پول را خرج باشگاه نکرد  و پولی هم به ما پرداخت نشد. 

وی تاکید کرد: او باعث این وضع برای راه آهن است. مدیران فعلی راه آهن هم راه قبلی را رفتند و با وکیل من جلسه گذاشتند و من نصف طلبم را هم به آنها بخشیدم اما بازهم آنها پولی به من پرداخت نکردند و این فرصت را از دست دادند. اکنون هم فیفا رای داده است  به من گفته اند حتی اگر راه  آهن هم منحل شود پول من را فدراسیون فوتبال ایران بدهد چون او ضامن همه تیم های باشگاهی در ایران است.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان