۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اسماعیل‌پور; نمی‌دانم فرصت دیگری به من داده می‌شود یا نه؟/ مجبور شدم دستم را جراحی کنم
کد خبر: ۳۰۲۸۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اسماعیل‌پور; نمی‌دانم فرصت دیگری به من داده می‌شود یا نه؟/ مجبور شدم دستم را جراحی کنم

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: نمی‌دانم با از دست دادن مرحله اول انتخابی تیم ملی آیا فرصت دیگری به من داده می‌شود یا نه؟

اسماعیل‌پور; نمی‌دانم فرصت دیگری به من داده می‌شود یا نه؟/ مجبور شدم دستم را جراحی کنم

مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره جراحی دست مصدومش گفت: خوشبختانه پزشک معالجم از عمل جراحی رضایت داشت و گفت 2 هفته دیگر جواب نهایی را می‌دهد و در صورت رضایت از روند بهبود، از ۲۰ روز دیگر می‌توانم تمریناتم را شروع کنند.

وی درباره این مصدومیت گفت: استخوان بین ساعد و مچ دستم در تورنمنت اوکراین ترک برداشته بود؛ دستم را گچ گرفتم، اما تاثیری نداشت. وقتی تمرینات را برای حضور در انتخابی شروع کردم، فشار تمرینات باعث شد این مصدومیت تشدید شود. بعد از گرفتن عکس مشخص شد رباط و تاندون دستم دچار پارگی شده است. از طرفی خونریزی در استخوان ساعد باعث ایجاد استخوان اضافه شده بود که آن را هم برداشتند.

 دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نزدیکی به زمان انتخابی تیم ملی بهتر نبود عمل جراحی را عقب می‌انداخت؟ گفت: آنقدر شرایط بد بود که حتی دیگر نمی‌توانستم دستم را تکان دهم؛ مجبور شدم جراحی کنم چون تمریناتم را برای حضور در انتخابی آغاز کرده بودم.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا فکر می‌کند فرصت دوباره‌ای به او برای حضور در انتخابی تیم ملی داده شود یا نه؟ گفت: با کادر فنی در ارتباط هستم و شرایطم را با آنها در میان گذاشته‌ام. مدارک پزشکی ام راه هم به کمیسیون پزشکی ارائه خواهم داد. نمی‌دانم آیا فرصت دیگری به من داده می شود یا نه؟ اگر این فرصت در اختیار من قرار گیرد حتما برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش خواهم کرد و اگر هم نه؛ تلاش می‌کنم در آینده باز هم برای ایران افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان