۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کریمی; به حکم شرف ورزش‌مان آمده‌ایم و تا پای جان ایستاده‌ایم/آقای سازمان لیگ هر کسی هستی من ۲ یا ۳ جا برای سخنرانی نمی‌آیم!
کد خبر: ۳۰۲۸۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کریمی; به حکم شرف ورزش‌مان آمده‌ایم و تا پای جان ایستاده‌ایم/آقای سازمان لیگ هر کسی هستی من ۲ یا ۳ جا برای سخنرانی نمی‌آیم!

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: به خدا امانتداری کردیم و نتایج بازی تا اینجا بیاییم را نمی‌دانم اما به حکم شرف ورزش‌مان آمده‌ایم تا پای جان ایستاده‌ایم بچه‌های‌مان هم کار کردند.

کریمی; به حکم شرف ورزش‌مان آمده‌ایم  و تا پای جان ایستاده‌ایم/آقای سازمان لیگ هر کسی هستی من ۲ یا ۳ جا برای سخنرانی نمی‌آیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فیروز کریمی در پایان این دیدار اظهار داشت: قبل از اینکه من راجع‌به بازی صحبت کنم این دو جایگاه را باید سازمان لیگ تکلیفش را روشن کند. دو یا سه جا، تکلیف ما چیست؟ من اگر قرار باشد دو یا سه جا دوربین باشد برای سخنرانی نمی‌آیم. آقای سازمان لیگ هر کسی هستی من دیگر نمی‌آیم! اگر یک جا همه جمع هستند، اگر قرار است به همه احترام بگذاریم مخلص همه هم هستیم. از اینجا باید دو دقیقه صحبت کنم، پنج دقیقه صحبت کنم، بعد۲۰ دقیقه صحبت کنم و دوباره بروم یک جای دیگر ۲۰ دقیقه صحبت کنم!‌اگر اینها ارباب جراید هستند پس آنها چه هستند؟! یک جا باید باشند و به همه احترام گذاشته شود. من مخلص همه هم هستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از آنجا می‌آیم، گردنه سر راه جلوی آدم را می‌گیرند. یکی می‌گوید اینجا می‌آیی! آن یکی می‌گوید دم من را ببین! یکی می‌گوید بالا را ببین! یکی می‌گوید پشت من را ببین! یکی می‌گوید جلوی من را ببین! سرگردنه که نیست. یک جا ما موظف هستیم بیاییم صحبت کنیم. من جای دیگر باشد آقایان سازمان لیگ، هر جا باشد، دو جا باشد هیچ کدام را دیگر را نمی‌آیم! الان آنها دلخور می‌شوند و من هم با اعصاب خراب باید دو جا بیایم صحبت کنم. این مشکل است. به هر حال به من گفتند جمع اینجا است من مخلص جمع هستم ارباب جراید اینجا هستند و کوچک آنها هم هستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازی را دیدید، بازی فوق‌العاده سنگین بود، زمین خیس، داور تحت تأثیر مسابقه، تیم نیازمند پیروزی، تیمی که باید بایستد جلوی تیم به خاطر فوتبال پاک، به خاطر آبروی تیم‌های دیگر، اما ما خیلی راحت می‌توانستیم از جوانان استفاده کنیم. اما به خدا امانتداری کردیم و نتایج بازی تا اینجا بیاییم را نمی‌دانم اما به حکم شرف ورزش‌مان آمده‌ایم تا پای جان ایستاده‌ایم بچه‌های‌مان هم کار کردند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه گفت: زمین چمن خیس مشکلات را دو چندان کرد ضمن اینکه بازیکنان ما تحت تأثیر این زمین نتوانستند کیفیت همیشگی خود را ارائه کنند. گرچه خیلی از مواقع ما صاحب توپ و میدان بودیم اما تیم ما در این مسابقه صحنه‌های زیبای تاکتیکی و قابل تأملی داشت و صحنه‌ها قابل بررسی است. در کل بازی خوبی بود. شما دیدید هر توپی که زمین خورد کنترل آن غیرقابل مهار بود در کل فکر می‌کنم بازی خوبی بود.

فیروز کریمی در مورد داوران بازی گفت: هر سه داور خوب بودند مخصوصاً کمک داور اول، داور تحت تأثیر شدید بازی بود با اینکه زمین خیس بود کارت‌هایی که می‌داد اصلاً در شأن بازی نبود. زمین بازی غیرقابل کنترل است هیچ بازیکنی نمی‌تواند خودش را کنترل کند در چنین زمین‌هایی اگر قرار است کارت بدهند باید صدتا کارت بدهند این نشان می‌دهد که داور فوتبال بازی نکرده است. بر مبنای  اطلاع سازمان هواشناسی کمیته داوران، داورانی که می‌دانند شرایط در چنین وضعیتی چطور است را انتخاب کنند. در کل بازی درست است بدون گل بود اما قابل قبول و بحث بود به آنها هم خسته‌نباشید می‌گویم آنها نیز تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه افزود: اگر پنالتی گل می‌شد شاید جریان بازی عوض می‌شد اما به هر حال پنالتی که شد من روی آن پنالتی بحث دارم. خدا را شکر گلر پنالتی را مهار کرد. شانس هم در مسئله پنالتی و توپی که به تیرک دروازه خورد ما را یاری کرد.

وی در مورد تعویض تیموریان و نریمان جهان گفت: آن دو به هر حال بازیکن ملی‌پوش ما هستند. سامان هم یک بازیکن دونده است زمین خیس هم به او اجازه نمی‌داد مثل هر روز باشد اما آندو در نیمه اول خیلی جنگید، بیش از حد به او فشار آمد، استراحت به موقع بود ضمن اینکه ما کسان دیگری را داشتیم که هر کسی جای دیگری آمد بهتر توانست کار کند. بعد از تعویض ما نبض بازی را در دست گرفتیم حالا شرایط اجازه نمی‌داد هر تاکتیک را اجرا کنیم آندو زحمت کشید خیلی هم زحمت کشید اگر دیدید نفرات بعدی که آمدند و بهتر کار کردند نتیجه فشاری بود که آندو روی آنها آورده بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ هم داور و هم ناظر که ما در خدمت آنها بودیم از خطه گیلان بودند. داور قدیمی و رفیق ما است ضمن اینکه کوچ می‌کنم در کنار آنها هم هستم. عدم سنخیتی نمی‌بینم که با هم دوست نباشیم. ما یک مقدار با هم گپ زدیم و گفت‌وگو کردیم باید همین‌طور باشد.

کریمی در پایان صحبت‌های خود گفت: پایان بازی‌ها است شاید بازی‌های بعدی این جو و شرایط نباشد. مسابقات امسال خوب شروع شد خیلی به تیم‌ها فشار آمد داوری عالی نبود اما بد هم نبود به خصوص داور وسط که سه تا چهار داور به او کمک کردند. امسال بهترین داوری را در این ۴۰ سالی که در فوتبال هستم را دیدم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم هر کسی زحمت کشید خسته نباشید می‌گویم و به ارباب جراید نیز خسته‌نباشید می‌گویم ان‌شاءالله در سال جدید در کنار هم و زیر سایه امام زمان (عج) باشیم  و آخر و عاقبت ما ختم به خیر شود.

وی در مورد قرارداد خود گفت: من قرارداد دارم یک بحث‌هایی بود که در موقعیت مناسب از طریق روابط عمومی اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان