۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین احمدزاده; من فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم/ داور خطای روی من را نگرفت و گل خوردیم
کد خبر: ۳۰۲۸۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

احمدزاده; من فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم/ داور خطای روی من را نگرفت و گل خوردیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: داور خطای روی من را نگرفت و همان توپ تبدیل به گل تیم ذوب‌آهن شد.

احمدزاده; من فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم/ داور خطای روی من را نگرفت و گل خوردیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اصفهان، فرشاد احمدزاده پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در خصوص این بازی، گفت: با اینکه باختیم اما خوب بازی کردیم. هر چند که نتیجه زیاد مهم نبود چون ما قهرمان شده بودیم و امتیاز آن بیشتر به درد ذوب‌آ‌هن می‌خورد. من به این تیم تبریک می‌گویم که برنده شد و ما هم آماده می‌شویم تا در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. 

وی در خصوص پستی که محسن مسلمان در فضای مجازی که درباره بچه‌های طلاق منتشر کرد اما خیلی زود آن را پاک کرد ادامه داد: من پستی در فضای مجازی نگذاشتم و از همان کسی که این پست را گذاشته این سؤال را بپرسید. این مسائل شوخی است چرا که همه درون تیم با هم دوست هستند و از این شوخی‌ها انجام می‌دهیم. هیچ داستانی در این باره وجود ندارد. 

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او به همراه مسلمان و کامیابی‌نیا فصل آینده به سپاهان می‌روند و این مسائل بی‌ارتباط با این پست در فضای مجازی نیست، افزود: من فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. البته این را هم باید بگویم که بهتر است شما درباره داوری‌ها از من سؤال بپرسید. در بازی قبل بازیکن به گونه‌ای من را زد که 10 روز نمی‌توانستم تمرین کنم. در این بازی هم روی من خطا کردند اما خطایی نگرفتند و همان توپ باعث شد ما گل بخوریم. نمی‌دانم که مشکل من هستم یا پرسپولیس اما امیدوارم داوران منصفانه سوت بزنند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان