۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برنامه‌های بنیاد در هفته‌ جانباز تشریح شد
کد خبر: ۳۰۲۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

توسط مدیرکل بنیاد قزوین؛

برنامه‌های بنیاد در هفته‌ جانباز تشریح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد را به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز تشریح کرد.

برنامه‌های بنیاد در هفته‌ جانباز تشریح شد
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت هفته جانباز، برنامه‌های متنوعی توسط بنیاد پیش‌بینی شده که گردهمایی جانبازان در سراسر شهرستان‌های استان قزوین از جمله آنهاست.

وی افزود: با توجه به نقش جانبازان در طول دفاع مقدس و رخدادهای انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره‌ آنها یکی از وظایف عمومی آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به حضور بیش از 7 هزار جانباز در سطح استان قزوین، برگزاری نشست جانبازان در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های بنیاد در بزرگداشت هفته جانبازان است.

حقایق‌پور افزود: همچنین در این ایام طرح علمداران حماسه با حضور ائمه جمعه سراسر استان قزوین در خانه‌ی جانبازان اجرا می‌شود که در این برنامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، مسایل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سپاس نیز از جانبازان و خانواده‌های شهدا در سطح استان قزوین با حضور مسئولان استانی دیدار خواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه پیرامون حضور جانبازان استان قزوین در صحنه‌های مختلف و گلباران و غباروبی قطعه‌ی ایثارگران استان قزوین، محل دفن جانبازان، از دیگر برنامه‌ها بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی بزرگداشت هفته جانباز، تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های مختلف اداری و دیدار با خانواده‌های آنها در دستور کار دستگاه‌های استان قزوین قرار گرفته است.

حقایق‌پور افزود: اجرای برنامه‌های ترویجی در سطح شهرستان‌ها و تجلیل از ایثار و مقاومت جانبازان استان قزوین توسط رسانه‌های جمعی نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای جانباز و گلباران و غباروبی قبور مطهر آنان، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس و ادارات و تجلیل از کارکنان جانباز بنیاد از دیگر برنامه‌های بنیاد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان