۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مسابقه ماهی‌گیری بدون دلیل منطقی و کارشناسی تعطیل شد/ از عضو شورای شهر به مراجع قضایی شکایت می‌کنم
کد خبر: ۳۰۲۴۶۰ نویسنده: حسین رادپویان تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته ماهیگیری استان قزوین:

مسابقه ماهی‌گیری بدون دلیل منطقی و کارشناسی تعطیل شد/ از عضو شورای شهر به مراجع قضایی شکایت می‌کنم

رئیس کمیته ماهیگیری استان قزوین گفت: گفته می‌شد که مخالفان برگزاری همایش، جزء ان جی اوها هستند که البته ثبت نشده است و من به عنوان شخص حقوقی و مسئول کمیته ماهیگیری استان این اتفاق را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم.

مسابقه ماهی‌گیری بدون دلیل منطقی و کارشناسی تعطیل شد/ از عضو شورای شهر به مراجع قضایی شکایت می‌کنم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دومین همایش خانوادگی ماهیگیری استان قزوین که قرار بود روز جمعه(31 فروردین ماه) در پارک ملت قزوین برگزار شود به دلیل برخی مخالفت‌ها نیمه کاره تمام شد.

حسین رادپویان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح مشکلات به وجود آمده برای برگزاری این برنامه اظهار کرد: برای برگزاری همایش خانوادگی ماهیگیری با مسئولان مربوطه از جمله محمد رضایی رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین، مظفری رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر قزوین و همچنین مدیرکل دامپزشکی استان قزوین، هماهنگی‌های لازم به عمل آمده بود.

وی با بیان اینکه حدود 120 نفر در این همایش شرکت کرده بودند؛ افزود: اولین دوره این همایش حدود 6 ماه پیش در 5 آبان ماه سال گذشته برگزار شد که با توجه به استقبال مخاطبان، قرار شد تا این برنامه برای دومین بار در روز گذشته برگزار شود.

رئیس کمیته ماهیگیری استان قزوین تصریح کرد: طبق روال همایش گذشته همه برنامه‌ها با هماهنگی مسئولان ذی ربط به خوبی پیش می‌رفت و ماهی‌ها نیز روز قبل از مسابقه خریداری شده بود و با اعلام رضایت مسئولان، اجازه داده شد که ماهی‌ها در پارک ملت رهاسازی شوند.

وی ادامه داد: اما عده‌ای انگشت شمار بدون آگاهی از اهداف برگزاری همایش با عنوان اینکه پارک جای کشتار نیست، بچه‌ها نباید کشتار ماهی را ببینند، نسبت به برگزاری این مسابقه اعتراض کردند.

رادپویان عنوان کرد: در پی این قضیه این افراد با تعدادی از ماهیگیرها جرح و بحث کرده و اعتراضات شدیدی صورت گرفت که آقای رضایی دستور داد تا درگیری و نزاعی پیش نیامده برنامه زودتر از موعد مقرر تمام شود که در نهایت مسابقه پیش از موعد مقرر نیمه کاره تمام شد.

وی بیان کرد: گفته می‌شد که مخالفان برگزاری همایش، جزء ان جی اوها هستند که البته ثبت نشده است و من به عنوان شخص حقوقی و مسئول کمیته ماهیگیری استان این اتفاق را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم و از خانم مهدیه قافله باشی که این اتفاق با حمایت وی افتاده است و هم از افرادی که مزاحمت و مشکل ایجاد کردند، شکایت خواهم کرد.

رئیس کمیته ماهیگیری استان قزوین عنوان کرد: با وجود اینکه مجوزهای لازم از ادارات گرفته شده بود، اما ساعت 8 صبح روز برگزاری همایش و در زمان شروع ثبت‌نام گفته شد که مسابقه لغو شده است.

وی ادامه داد: با این اقدام برنامه نصفه کاره ماند و مسابقه‌ای که طبق روال معمول سه ساعت به طول می انجامید؛ پس از گذشت یک ساعت از زمان شروع به اتمام رسید.

رادپویان تصریح کرد: مهمترین رسالت کمیته ماهیگیری، تربیت و پرورش ماهیگیر ورزشی است و ماهیگیر ورزشی نیز اولین وظیفه‌اش این است که حامی محیط زیست باشد.

وی بیان کرد: از این افرادی که اعتماد عمومی افراد را نسبت به ما از بین بردند همچنین به دلیل برهم زدن نظم عمومی و جلوگیری از یک برنامه کاملا هماهنگ شده اداری، شکایت می‌کنم؛ چراکه بدون اینکه با من به عنوان مسئول برگزاری برنامه تماس گرفته و توضیحاتی بخواهند اقدام به لغو برنامه کردند.

رئیس کمیته ماهیگیری استان قزوین در پایان گفت: خانم قافله باشی نماینده همه مردم در شورای شهر هستند و باید صحبت‌های موافقان و مخالفان را با هم شنیده و بعد قضاوت کرده و مطابق با آن عمل می‌کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان