۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهریاری; زنوزی در کوچه ما مدرسه بسازد/ مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست
کد خبر: ۳۰۲۴۲۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شهریاری; زنوزی در کوچه ما مدرسه بسازد/ مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی، گفت: از محمدرضا زنوزی خواهش می‌کنم برای حل مشکلات تراکتورسازی پا پیش بگذارد.

شهریاری; زنوزی در کوچه ما مدرسه بسازد/ مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست

کاظم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ در مورد برکناری مصطفی آجورلو و انتخاب عباس الیاسی، گفت: از دوره حضور جمشید نظمی، سعید عباسی و مصطفی آجورلو در باشگاه حضور دارم و هر کدام از این عزیزان به نوبه خودشان و در حد توان تلاش کردند. به عباس الیاسی هم بابت حضورش در تراکتورسازی تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور او منشا خیر و کسب نتایج قابل قبول برای تراکتورسازی باشد.

وی افزود: تمام افراد حاضر در تراکتورسازی تلاش کردند اما مشکل هوادار با نفر و شخص خاصی نیست. هواداران نه با کسی پدر کشتگی دارند و نه عاشق چشم و ابرویی کسی هستنند. هواداران به دنبال واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستند و می‌خواهند مشکلات مالی و برخی مشکلاتی که تیم در سال‌های اخیر با آن رو به رو بوده به پایان برسد. به شخصه خود من طی چند سال گذشته که توانستم در خدمت هواداران محترم تراکتورسازی باشم به این نتیجه رسیدم که مشکل تراکتورسازی از مدیران مختلف نیست.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: تراکتورسازی نیاز به یک کار اساسی دارد. مردم دیگر از سریال جابه‌جایی نفرات خسته شدند و به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات هستند. من با این مردم و هواداران بزرگ شدم و می‌دانم آنها خواسته‌شان موفقیت تراکتورسازی است. فوتبال ایران هم باید همگام با همه جهان در مسیر خصوصی سازی قدم بردارد.

وی افزود: تراکتورسازی نام بزرگی است که خیلی‌ها به این تیم علاقه دارند و با تراکتورسازی زندگی می‌کنند. از پزشک آذربایجانی گرفته تا یک کارگر ساده همه و همه تراکتورسازی را دوست دارند. تراکتورسازی جز زندگی مردم آذربایجان و کل ترک زبانها است. افراد صاحب نام و دارای سرمایه زیادی در آذربایجان هستند که علاقه دارند مالکیت تراکتورسازی را بر عهده بگیرند و کار تیم را پیش ببرند.

شهریاری در ادامه تصریح کرد: در همین تبریز هم هستنند کسانی که میتوانند تراکتورسازی را به ساحل آرامش برسانند.کار خیر انجام دادن همیشه خوب هست اما کار خیر را در جایی که بیشتر نیاز هست انجام بدهید خیلی بهتر هست.  از همه مسولان استانی میخواهم کمک کنند تا مشکل اساسی این تیم حل شود. از شخص محمدرضا زنوزی خواهش می‌کنم پا پیش گذارد و کمک کند تا مشکل این تیم برای همیشه حل شود. جایی که شما مدرسه ساختید خالی از سکنه است لطفا بیایید و در  کوچه ما مدسه بسازید. آنوقت مشاهده می‌کنید چقدر دانش آموز پا پیش می‌گذارند و دعای خیر مردم پشت سر شما است.  زنوزی هم از علاقمندان به فوتبال در تبریز است که بدون شک او هم مثل تمام اهالی تبریز به تراکتورسازی علاقه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: امیدوارم مسئولان مربوطه هر چه زودتر تصمیمی بگیرند که باعث شادی تراکتورسازی و هوادارانش شود. هواداران به عنوان مالکان اصلی تراکتورسازی نگران شرایط تیم هستند و از این همه تغییرات و بالا و پائین خسته شدند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوب در مورد تراکتورسازی رقم بخورد و تصمیمی گرفته شود که باعث شادی هواداران و مردم شود. در پایان از همه مسئولین استان نمایندگان محترم خواهش میکنم تراکتورسازی عشق، علاقه و شادی این جوانان است به عشق و علاقه این جوانان کمک کنید تا جوانان هم قدر دان زحمات شما باشند.

انتهای پیام/ر
 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان