۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی در کره شمالی/ شیخ فهد; این همایش فرصتی ویژه برای جنبش المپیک است
کد خبر: ۳۰۲۲۷۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برگزاری همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی در کره شمالی/ شیخ فهد; این همایش فرصتی ویژه برای جنبش المپیک است

همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قرار است اول می در کره شمالی برگزار شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی در کره شمالی/ شیخ فهد; این همایش فرصتی ویژه برای جنبش المپیک است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی ساعت 10 صبح اول می در خیابان چانگ‌چون برگزار خواهد شد. این پیاده‌روی در مسافت 5 کیلومتر برگزار می‌شود که ورزشکاران، دانش‌آموزان و مردم عادی در این همایش شرکت می‌کنند.

شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) در این باره گفت: ما بسیار خوشحالیم و باعث افتخار است که همکاری نزدیکی با کمیته المپیک کره شمالی داریم. OCA به دنبال دیدار با مقامات این کشور در پیونگ‌یانگ است.

وی افزود: همایش پیاده‌روی ثابت کرده یک راه لذت‌بخش و محبوب برای ترویج بازی‌های آسیایی در نسل جوانی است که به ورزش علاقمند هستند.

رئیس شورای المپیک آسیا با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی بازی‌های آسیایی در پیونگ‌یانگ کره شمالی، خاطرنشان کرد: این پیاده‌روی اول ماه می برگزار می‌شود که فرصتی ویژه برای جنبش المپیک و موفقیت‌های بزرگ برای همه ما خواهد بود.

شیخ احمد در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: از حمایت کمیته ملی المپیک کره شمالی برای سازماندهی این پیاده‌روی در پیونگ‌یانگ تشکر می‌کنم. ما برای ورزشکاران کره شمالی که قرار است در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 شرکت کنند، آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان