۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۷ هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی به تعزیرات ارسال شد
کد خبر: ۳۰۲۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۳۰ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن استان قزوین:

بیش از ۷ هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی به تعزیرات ارسال شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:سال گذشته همچنین هفت هزار و ۴۵۹ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و گزارش تخلفات صورت گرفته نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیش از ۷ هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی به تعزیرات ارسال شد
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: 124 هزار و 151 واحد صنفی و خدماتی در سال 96 توسط بازرسان این سازمان مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: سال گذشته همچنین هفت هزار و 459 فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و گزارش تخلفات صورت گرفته نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد: چهار هزار و 233 مورد گزارش‌های مردمی، 453 مورد مربوط به گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و سازمان میراث فرهنگی و 396 پرونده نیز مرتبط با قاچاق کالا بخشی از تخلفات صورت گرفته در استان بوده است.

به گفته پرزحمت، بیشتر تخلفات صورت گرفته مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و رعایت نکردن به دستور العمل‌های بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در امر مبارزه با پدیده قاچاق و حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: تبلیغ و تشویق مصرف کالای تولید داخل، آگاه سازی اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف برای عرضه نکردن کالای قاچاق و اولویت عرضه کالاهای تولید داخل از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان گفت: 120 بازرس افتخاری و شاغل این سازمان نظارت بر امر فعالیت‌های اصناف استان را برعهده دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان