۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری تاپایان شهریور اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۰۲۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری تاپایان شهریور اجرا می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریور ماه ۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان اجرا خواهد شد.

۱۰ هزار هکتار سامانه نوین آبیاری تاپایان شهریور  اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فاطمه خمسه رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد آبیاری نوین اظهار کرد: هم اکنون 11هزار و 780 هکتارسامانه نوین آبیاری در قالب 269 طرح در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه حفظ منابع آب وخاک لازمه توسعه بخش کشاورزی است، افزود: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری و توسعه گلخانه ای از طرح‌های مهم بخش کشاورزی درسال جاری است .

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین اذعان کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریور ماه 10 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان اجرا خواهد شد.

وی به سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی ودولت محترم در توسعه طرح‌های نوین آبیاری اشاره و گفت: با شرایط موجود چاره ای جز اجرای سیستم‌های آبیاری ومدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی نداریم.

خمسه بر لزوم اهمیت مشارکت گسترده بهره برداران وکشاورزان برای استفاده ازمنابع آبی استان و تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری تاکید کرد.

وی ابراز کرد: طرح‌های در دست اجرا آبیاری نوین که با برنامه ریزی انجام شده در اراضی زراعی و باغی در دست اجراست در اولویت این سازمان قرار دارد.

این مسئول تاکید کرد: از فرصت ایجاد شده برای توسعه طرح‌های آبیاری نوین باید استقبال کرد و با سرعت بیشتری طرح‌های نیمه تمام را به سرانجام رساند.

به گفته خمسه در اجرای طرح‌های نوین آبیاری بایستی نظارت و دقت بیشتری انجام شود تا پیمانکاران به نحوه ی شایسته ای طرح‌ها را اجرا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان