۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هدف امریکا از حمله به سوریه انحراف افکار ملت‌ها از رسوایی شکست داعش بود
کد خبر: ۳۰۲۱۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

هدف امریکا از حمله به سوریه انحراف افکار ملت‌ها از رسوایی شکست داعش بود

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریکا و صهیونیست از حمله به سوریه در گام نخست منحرف کردن اذهان مردم از رسوایی بود که با شکست داعش برای آنان به بار آمد.

هدف امریکا از حمله به سوریه انحراف افکار ملت‌ها از رسوایی شکست داعش بود
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  صبح قزوین با اشاره به حمله اخیر آمریکا به سوریه اظهار کرد: تاریخ تأسیس آمریکا نشان می‌دهد که سردمداران آمریکا همیشه در فکر زیاده خواهی بودند.

وی افزود: زیاده خواهی‌های آنان موجب می‌شد مرتکب جنایات فراوانی در کشورهای مختلف دنیا شوند و انسان‌های بی گناه بی شماری را قتل عام کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست با کمک هم گروه‌های تکفیری داعش و القاعده را پایه ریزی کرده و پرورش دادند و سعی کردند داعش را بر سرنوشت سوریه مسلط کنند.

طاهرخانی ادامه داد: وقتی موفق به مسلط کردن داعش بر سرنوشت سوریه نشدند، برای انحراف اذهان مردم از این شکست بزرگ و فضاحت بار دست به اقدامات مقطعی اخیر زدند.

امریکا به دنبال شکست مقاومت بود
وی عنوان کرد: هدف آمریکا و صهیونیست از حمله به سوریه در گام نخست منحرف کردن اذهان مردم از رسوایی بود که با شکست داعش برای آنان به بار آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در ادامه تصریح کرد: دومین دلیل آنان برای حمله به سوریه سنجش و بررسی وضعیت اتحاد کشورهای منطقه با سوریه بود؛ بنابراین به سوریه حمله کردند تا اتحاد بین ملت سوریه و همچنین کشورهای منطقه علیه زیاده خواهی‌های آمریکا از بین برود.

وی بیان کرد: در نتیجه این حمله متوجه شدند ملت سوریه در منطقه هستند و اتحاد کشورهای منطقه علیه زیاده خواهی‌های آنان پابرجاست و به همین دلیل اعلام کردند حملات محدود بوده و قصد حمله جدید ندارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: آمریکا توقع داشت این حملات موجب شود مقاومت شکسته شود که به فضل الهی نتیجه نگرفتند.
انتهای پیام/۴۰۰۱ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان