۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور قزوین افتتاح شد+تصاویر
کد خبر: ۳۰۲۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار؛

نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور قزوین افتتاح شد+تصاویر

با حضور استاندار قزوین دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور افتتاح شد.

نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور قزوین افتتاح شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور با حضور ۱۰۴ مبتکر، مخترع و شرکت دانش بنیان در ۴۰ غرفه محصولات خود را عرضه کرده اند و صنعتگران و مردم می توانند با این دستاوردها آشنا شوند.

استاندار قزوین همچنین در این نمایشگاه از چند محصول جدید شرکت‌های دانش بنیان رونمایی کرد.

مینی بوس برقی، کنترلر هوشمند شرهای گاز، سامانه هوشمند مکان یابی خودرو، تخت ویژه شستشوی بیماران ضایعه نخاعی، دستگاه هشدار دهنده زلزله، ساختمان معلق و هوشمند ضد زلزله سه بعدی، دستگاه الکتروتراپی شارژی توسط استاندار قزوین رونمایی شد.

در این نمایشگاه که دانشجویان مخترع و مبتکر استان نیز حضور دارند آخرین دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی، ابتکار و اختراعات در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

دستگاه تشخیص بیهوشی، سوالفات مس بدون نیترات، کیف دارویی دمایی، مشت زن چند منظوره برای ورزشهای همگانی، دستگاه ذبح دام، تونل باد، پرینتر سه بعدی، مبدل های حرارتی و دهها طرح و ابتکاری که به محصول تبدیل شده اند در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فنآور عرضه شده است و صنعتگران و مردم می‌توانند با این دستاوردها آشنا شوند.

دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه در فضای به مساحت ۴ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا شده است.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان گفت: با دیدن این نمایشگاه از وجود جوانانی نخبه و مبتکر احساس شادمانی کردیم و باور داریم افراد نخبه زیادی داریم که می‌توانند در اقتصاد کشور نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: سال حمایت از کالای ایرانی در واقع فرصتی است تا از این ایده‌های برتری که می‌تواند به محصول و تولید برسد حمایت جدی کنیم و این نمایشگاه می‌تواند به تقویت حس خودباوری جوانان ما کمک کند.

زاهدی تصریح کرد: در این نمایشگاه با پدیده‌های نوینی آشنا شدیم و محصولات دانش بنیان خوبی در عرصه صنعت توسط پارک علم و فنآوری، انجمن نخبگان بسیج و دانشگاهها ارائه شده بود که نشان می‌دهد، اگر مسیر درستی را در حمایت از این امور داشته باشیم ظرفیت‌های زیادی شکوفا می‌شود.

وی اضافه کرد: در پارک‌های علم وفنآوری از ایده‌های برتر حمایت می‌شود تا به تولید برسید و اگر وارد این مرحله شوند ما حمایت می‌کنیم.

استاندار یادآورشد: حمایت‌های ما با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی شامل دادن تسهیلات و نیز واگذاری زمین است تا تولید محصول شکل گرفته و وارد بازار شود.

وی بیان کرد: بازاریابی محصولات دانش بنیان با کمک دستگاه‌هایی مانند سازمان صنعت،معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک‌ها صورت خواهد گرفت، ما باور داریم افراد نخبه زیادی داریم که می‌توانند در اقتصاد کشور نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: سال حمایت از کالای ایرانی در واقع فرصتی است تا از این ایده‌های برتری که می‌تواند به محصول و تولید برسد حمایت جدی کنیم و این نمایشگاه می تواند به تقویت حس خودباوری جوانان ما کمک کند.

زاهدی تصریح کرد: در این نمایشگاه با پدیده‌های نوینی آشنا شدیم و محصولات دانش بنیان خوبی در عرصه صنعت توسط پارک علم و فنآوری، انجمن نخبگان بسیج و دانشگاه‌ها ارائه شده بود که نشان می‌دهد اگر مسیر درستی را در حمایت از این امور داشته باشیم ظرفیت‌های زیادی شکوفا می‌شود.

وی اضافه کرد: در پارک‌های علم وفنآوری از ایده‌های برتر حمایت می‌شود تا به تولید برسید و اگر وارد این مرحله شوند ما حمایت می‌کنیم.

استاندار یادآورشد: حمایت‌های ما با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی شامل دادن تسهیلات و نیز واگذاری زمین است تا تولید محصول شکل گرفته و وارد بازار شود.

وی گفت: بازاریابی محصولات دانش بنیان با کمک دستگاه‌هایی مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک‌ها صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان