۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دشمنان با گفتگو و منطق متقاعد نمی‌شوند/ پایان کار رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی نزدیک است
کد خبر: ۳۰۲۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دشمنان با گفتگو و منطق متقاعد نمی‌شوند/ پایان کار رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی نزدیک است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دشمنان با گفتگو و منطق متقاعد نمی‌شوند، گفت: آن‌ها زبان موشک را درک می‌کنند و پایان کار رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی نزدیک است.

دشمنان با گفتگو و منطق متقاعد نمی‌شوند/ پایان کار رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی نزدیک است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش افزود: 29 فروردین یادآور حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها، شهادت طلبی‌ها، ایجاد عزت و اقتدار برای اسلام و ایران اسلامی از سوی ارتش قدرتمند ایران اسلامی است؛ این روز بر همه نیروهای مسلح مبارکباد.

وی تصریح کرد: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زیاده‌خواهی، ستم‌گری، تعدی به حقوق دیگران، ظلم، تجاوز، تروریست‌پروری، ایجاد رعب و وحشت توسط قدرت‌های استکباری آسایش و امنیت را از مردم گرفته است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال این حقیقت را بیان فرموده‌اند آن‌هایی که از خدا روی بر می‌گردانند و به خواسته‌های شیطانی و تمایلات نفسانی، دنیاپرستی و دنیاطلبی روی می‌آورند، نسل‌ها را از بین می‌برند و هیچ موجودی در عالم از دست آن‌ها در امان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: خداوند فساد را دوست ندارد و نمی‌پسندد و برای مقابله با عصیان‌گری، ستم‌گری، ظلم و اجحاف در حق بندگان فرمان داده است که «واَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم».

وی اضافه کرد: خداوند فرمان داده است خودتان را مهیا کنید، نیرو، قدرت و اقتدار کسب کنید و هر چه می‌توانید قدرتمندتر در مقابل ظلم و فساد و تجاوز مهیا باشید تا دشمنان شناخته شده و ناشناخته را سر جای خود بنشانید و در دلشان ترس و وحشت ایجاد کنید.

عابدینی یادآور شد: این آیه شریفه کاملاً نشان می‌دهد که دشمنان ما موجوداتی نیستند که بتوان با آن‌ها سخن گفت و با منطق آن‌ها را متقاعد کرد. آن‌ها با سلاح، سخن ما را می‌شنوند و زبان موشک را درک می‌کنند.

امام جمعه قزوین ابراز داشت: آن چیزی که امروز از ناحیه دشمنان مشاهده می‌کنیم این است که مستکبران آمریکایی، صهیونیستی، وهابی‌های تکفیری و انگلیسی‌ها در کشورهای اسلامی نظیر یمن، عراق، سوریه و فلسطین به جنایت و کشتار دست می‌زنند و خداوند نیز فرمان داده است تنها با سلاح، قدرت و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خدا می‌توان آن‌ها را پس زد و بساط آن‌ها را برچید.

وی یادآور شد: خداوند می‌فرماید هر کسی ایمان دارد در راه خدا مبارزه می‌کند و کافران و مستکبران در راه امیال شیطانی خودشان می‌کوشند اما خدا وعده داده است مؤمنان پیروز می‌شوند و خود خدا از مؤمنان دفاع خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خدا به مؤمنانی که از آن‌ها دفاع و حمایت می‌کند، مأموریت داده است نه تنها باید به فکر مؤمنان باشید بلکه همه مستضعفان عالم، حتی غیر مؤمنانی که مورد ظلم قرار می‌گیرند، حمایت، پشتیبانی و یاری کنید.

عابدینی اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) دو مأموریت جدی را بر عهده مؤمنان قرار داده‌اند و فرموده‌اند اگر کسی مسلمان باشد و مسلمانان دیگر را در سختی و گرفتاری ببیند و برای رفع گرفتاری آن‌ها تلاش و کوشش نکند، مسلمان محسوب نمی‌شود.

وی در این خصوص ادامه داد: در مأموریت دوم پیغمبر (ص) فرمودند اگر مسلمانی بشنود غیر مسلمانی از او یاری می‌خواهد و به یاری او نرود، مسلمان نیست؛ بنابراین در روز عزت و اقتدار نیروهای مسلح، ارتش ایران اسلامی که پشتیبان همه مستضعفان عالم است ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در ایران اسلامی و در همه کشورهای جغرافیای جهان اسلام امنیت را در حد اعلا محقق کنیم.

امام جمعه قزوین گفت: رسالت و مسئولیت قرآنی داریم تا بساط صهیونیست‌های متجاوز و ستمگر را برچینیم و غده سرطانی رژیم اشغال‌گر را از بیخ و بن بر کنیم. وظیفه داریم تمام منطقه جهان اسلام را برای اقدامات بعدی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) مهد آسایش و امنیت برای مردم قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: طولی نخواهد کشید که رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی وجود خارجی نداشته باشد و کرانه‌های دریای مدیترانه از این موجودات ستمگر و تجاوزکاری که رعب و وحشت ایجاد می‌کنند و کارشان ترور و نا امنی است، پاک شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان