۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز اولین اردوی تیم ملی شنا از ۳۱ فروردین و اردوی تیراندازی از اول اردیبهشت
کد خبر: ۳۰۲۰۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آغاز اولین اردوی تیم ملی شنا از ۳۱ فروردین و اردوی تیراندازی از اول اردیبهشت

اولین اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از ۳۱ فروردین ماه آغاز می‌شود.

آغاز اولین اردوی تیم ملی شنا از ۳۱ فروردین و اردوی تیراندازی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، 11 شناگر برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به اولین اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین دعوت شدند و از فردا، ۳۰فروردین وارد کمپ تیم‌های ملی خواهند شد.

محمدحسین اقبالی به عنوان سرمربی با همراهی علیرضا ایزدی و مهدی ضیایی، مربیان تیم ملی بر تمرینات نظارت دارند و سرپرستی این اردو که از ۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپاست، بر عهده احمد شکری است.

شاهین ایزدیار، عرفان اسماعیلی، مازیار ماضی، مجتبی تروال، محمدرضا رهبری (خراسانرضوی)، مصطفی جلیلی، پژمان عطایی، علی محمودخانی، درو زرگر (تهران)، علیرضا جلیلی (همدان) و محمد کریمزاده (کرمان)، ۱۱ شناگر دعوت شده به اولین مرحله تمرینات هستند.

* اردوی متصل به اعزام تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ۶ ملی‌پوش (۵ نفر تپانچه و یک نفر تفنگ) در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کند و به همین منظور چهارمین اردوی تیم ملی که متصل به اعزام نیز هست، از اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

مهدی زمانیشورابی (تهران)، مجید فلاحاردشیر(آذربایجان‌ شرقی)، خدیجه رستمی(خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی ( صبح قزوین )، رقیه شجاعی (زنجان) ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که از ۳۱ فروردین ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

حسین امیری به عنوان سرمربی، با همراهی زهرا علی بیگی، مربی تفنگ بادی بانوان و زینب آقا علی اکبری، مربی تپانچه بادی بانوان بر تمرینات این مرحله نظارت دارد.

زهرا پیربداغی به عنوان ژوری امتیاز دهی و تکنسین دستگاه الکترونیکی در کنار تیم حضور دارد و سرپرستی اردو نیز که از یکم تا نهم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود نیز بر عهده مهرنوش امینی است.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان ۱۰ اردیبهشت ماه تهران را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان به مقصد کره جنوبی ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان