۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی "سجادیه" مهرگان به زمین زده شد+تصاویر
کد خبر: ۳۰۱۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در قزوین؛

کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی "سجادیه" مهرگان به زمین زده شد+تصاویر

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در قزوین مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیریه ۱۶۰ تختخوابی سجادیه شهرک مهرگان برگزار شد.

کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی "سجادیه" مهرگان به زمین زده شد+تصاویر
با گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح سوختگی ۱۶۰ تختخوابی شهرک مهرگان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر حریرچی و مسئولین استان قزوین برگزار شد.

دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت در این مراسم اظهار کرد: کشور ایران از لحاظ تخت بیمارستانی نسبت به خدمات جهانی دارای کمبود است.

وی ادامه داد: ما باید تمامی تلاش خود را به کار ببریم تا تخت‌های بیمارستانی و خدمات درمانی اعم از عمومی، تخصصی و غیر تخصصی در دسترس مردم قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات درمانی باید در فاصله ۳۰ الی ۴۰ کیلومتری محل زندگی مردم قرار بگیرد، اذعان کرد: بسیاری از اوقات هزینه رفت و آمد مردم در اقصی نقاط کشور به بیمارستان‌ها و خدمات درمانی بیشتر از هزینه بیمارستانی آنها می‌شود، دولت مکلف است بیمارستان‌ها و خدمات درمانی را در نزدیکی محل زندگی مردم احداث کند.

دکتر حریرچی افزود: هیچ کاری در حوزه سلامت نباید انجام شود؛ مگر اینکه فقرا از آن بهره مند شود.

وی ادامه داد: ما همواره تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به محرومان و ولی نعمت‌های کشور عزیز ایران خدمت و کمک کنیم و خدمات لازم را فراهم سازیم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این بیمارستان با تعرفه دولتی به مردم شریف استان قزوین خدمت رسانی می‌کند، اذعان کرد: هم اکنون ۳۹۸۰۰ تخت در بیمارستان‌های استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در حال احداث است.

این مقام مسئول افزود: در کشور برای هر تخت در بیمارستان ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود تا بیمار بتواند از خدمات بیمارستان استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه کارفرما و پیمانکار این پروژه باید زمانسنج در این پروژه نصب کنند تا مردم از زمان احداث بیمارستان آگاهی پیدا کنند، گفت: متاسفانه میانگین زمان بیمارستان سازی در کشور عزیزمان ایران ۹ ساله بوده است، ما علاوه بر خیرین از بخش خصوصی نیز استقبال می‌کنیم به شرطی که به بهترین نحو به مشتریان خود سرویس ارائه دهند.

دکتر حریرچی اذعان کرد: امیدوارم خداوند خیرینی را که در این بیمارستان را پشتیبانی می‌کنند مورد لطف و عنایت خود قرار دهد.

گفتنی است؛ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ۱۶۰ تختخوابی سجادیه در زمینی به مساحت ۵۰۰چ متر مربع و زیربنای ۴۹۰۰ متر مربع طراحی شده است که یک مرکز سوختگی را نیز در برمی‌گیرد.
انتهای پیام/5005

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان