۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته
کد خبر: ۳۰۱۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اعلام کرد:

افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف از ۲ تن و ۸۴ کیلو گرم مواد مخدر در سال ۹۶ خبر داد.

 افزایش ۲۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تدابیر فرمانده انتظامی استان در سال 96 مقدار 2 تن و 98 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال 95 افزایش 26 درصدی کشفیات را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار کشفیات مواد مخدر یک تن 541 کیلو 573 گرم موادمخدر از نوع تریاک بوده است، افزود: با همت ماموران در کشف مواد مخدر از نوع تریاک در این مدت افزایش 22 درصدی را شاهد بودیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به کشف مقدار 2کیلو و60 گرم موادمخدر از نوع کوکائین در استان اشاره و گفت: افزایش 48 درصدی هروئین و 20 درصدی شیشه از دیگر اقدامات این پلیس در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر بوده است.

خدایی افزود: در این مدت تعدادی قاچاقچی، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر 261 مورد طرح در سطح استان اجرا که در مقایسه با مدت مشابه در سال 95 افزایش 38 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با این معضل اجتماعی تصریح کرد: برای داشتن جامعه عاری از اعتیاد نیازمند مبارزه و مقابله آحاد جامعه هستیم و مبارزه و مقابله صرف پلیس در ریشه کن کردن این معضل کافی نیست و از مردم در خواست داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت در امر خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان