۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین + عکس
کد خبر: ۳۰۱۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد؛

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین + عکس

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با رویکرد تکمیل مدارس نیمه تمام با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن تربیت معلم شهید رجایی برگزار شد.

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین + عکس
به گزارش صبح قزوین، شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین با رویکرد تکمیل مدارس نیمه تمام استانی با حضور محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مرتضی روزبه استاندار قزوین، صالحی مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، داود محمدی نماینده مردم استان قزوین در مجلس و سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن تربیت معلم شهید رجایی برگزار شد.

IMG_9549

دست خیرین در دست خداست سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با تشکر و خیرمقدم از حضور مسئولین و خیرین حاضر در مراسم اظهار داشت: عالم بدون احسان و اعمال خیر لطفی ندارد و تمام اعمال و کردار نیک با عنایت و اراده خداوند انجام می شود.
وی خطاب به خیرین مدرسه ساز خاطر نشان کرد: دستان شما خیرین در دست خداوند متعال قرار دارد و من به نمایندگی از جانب 213 هزار و یکصد و سی و هشت نفر از دانش آموزان و 16 هزار و چهل و پنچ نفر از معلمان استان از شما خیرین عزیز به دلیل انجام فعالیت های خیرخواهانه تشکر و قدردانی می کنم.

IMG_9577

اصحاب رسانه نقش مهمی در ترویج و الگوسازی اعمال خیرخواهانه دارند داود محمدی نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از سخنرانان مراسم اظهار داشت: هرگاه فعالیتی درکشور به مردم واگذار شود آن کار با موفقیت به سرانجام می رسد.
نمونه بارز آن تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز است که الگوی موفقی در حوزه مشارکت مردم و خیرین می باشد.
محمدی خاطر نشان کرد: میزان مشارکت مردم استان قزوین در دو سال اخیر به لحاظ تخصیص اعتبارات از خدمات دولتی بیشتر بوده و این قدم های ارزشمند توسط خیرین پایه ریزی شده است.

IMG_9626 وی با اشاره به طراحی و معماری مدارس اذعان داشت: در طراحی و برنامه ریزی جهت ساخت و احداث مدارس به شکلی عمل کنید تا شادابی و نشاط دانش آموزان افزایش یافته، ضریب افسردگی جامعه کاهش پیدا کند زیرا این روزها شاهد ساخت مدارسی به شکل آپارتمانی هستیم که فاقد فضای مناسب برای تفریح دانش آموزان می باشند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات در ترویج این شیوه حسنه و ارزشی که از طرف خیرین ارائه می شود، نقش مهمی دارند بدین منظور باید ضمن تامین نیازهای معنوی خیران در راستای افزایش انگیزه و سرمایه گذاری سایر افراد قدم های محکمی برداشته شود.
  یکی از برنامه های جالب این جشنواره خلق اثر توسط هنرمند نقاش، مجید رحمانی از دبیران آموزش و پرورش بود که در انتهای مراسم به مزایده گذاشته شد و در نهایت توسط جلیلوند خیر فعال استانی به ارزش 5 میلیون تومان خریداری شد.

IMG_9621 در این جشنواره بسیاری از خیرین حاضر در مراسم با اهدای مبالغ نقدی و غیر نقدی خواهان مشارکت در امر مدرسه سازی شدند.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز به منظور معرفی پروژه های نیمه تمام استانی توسط اداره کل نوسازی و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش و ستاد بانوان استان از دیگر برنامه های شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بود.
IMG_9625اجرای عملیات شعبده بازی توسط گروه بین المللی، اجرای سرود توسط دانش آموزان و شعر خوانی توسط پدر شهید احمدی مقدم از دیگر برنامه های این جشنواره بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

IMG_9643

در انتهای مراسم از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استانی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان