۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فتنه‌گری مستکبران در سوریه نشان دهنده یأس و ناامیدی آن‌هاست/ پایان کار اسرائیل فرا رسیده است
کد خبر: ۳۰۱۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۴ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

فتنه‌گری مستکبران در سوریه نشان دهنده یأس و ناامیدی آن‌هاست/ پایان کار اسرائیل فرا رسیده است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه فتنه گری مستکبران در سوریه نشان دهنده یأس و ناامیدی آن‌هاست، گفت: سران اسرائیل به این نتیجه رسیده‌اند که پایان کار آنها فرا رسیده ‌است.

فتنه‌گری مستکبران در سوریه نشان دهنده یأس و ناامیدی آن‌هاست/ پایان کار اسرائیل فرا رسیده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، با تبریک فرا رسیدن سالروز بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام،‌ حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه‌وآله و عید مبعث اظهار کرد: پیغمبر اسلام (ص) برای همه اهل عالم رحمت للعالمین بودند و این عید را به همه اهل عالم و مسلمانان جهان تبریک می گوییم.

وی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی را گرامیداشت و تصریح کرد: این روز بزرگ را به برادران ارتشی عزیز و گرامی خود و همه ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم و از رشادت های این عزیزان قدردانی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با محکوم کردن فتنه و جنگ افروزی مستکبران در همه عالم، یادآور شد: آن ها خواستند در سوریه حیله و نیرنگ نخ نما شده‌ای را تکرار کنند؛ ولی خیلی زود امیدشان به یأس تبدیل شد.

امام جمعه قزوین با اشاره به تحولات اخیر سوریه ابراز کرد: استکبار جهانی با محوریت امریکا و اسرائیل زمانی که نتوانستند به اهداف خود در سوریه دست پیدا کنند، با شایعه پراکنی رسانه ای خود اینگونه بیان کردند که گویی دولت سوریه علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: در نگاه امریکایی ها مردم سوریه یعنی تروریست، یعنی افرادی که با خشونت و سلاح سوریه را تبدیل به ویرانه کرده اند، البته سران امریکا تروریست هایی را مردم می نامند که در سوریه مشغول به جنایت هستند، در حالی که مردم سوریه ارزشی برای امریکا ندارند و تا به امروز به قربانی کردن آنها مشغول هستند.

عابدینی افزود: در فضای امروز شاهد بودیم سران امریکایی به دنبال این هدف رفتند که با کسب مجوز از مجامع بین المللی جنگ دیگری را علیه سوریه به راه بیندازند؛ اما پس از مدتی و رصد فضای موجود به خوبی فهمیدند که این کار برای آنها در سوریه غلط زیادی است.

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد کرد: هر زمانی که تروریست ها در سوریه کارشان به بن بست رسید امریکایی ها با ارسال تجهیزات جنگی و سلاح سعی کردند داعشی ها را از محاصره نجات دهند؛ یعنی امریکایی ها تا به امروز در حمایت از تروریست در سوریه کم نگذاشته اند و کار دیگری از عهده آنها برنخواهد آمد.

وی اذعان کرد: به خوبی بر همه جهانیان واضح است که امریکایی ها، سعودی ها، اروپایی ها و صهیونیست ها در سوریه به هیچ نتیجه ای نرسیده اند و نخواهند رسید و راهی جز پذیرش شکست و بیرون رفتن از سوریه در پیش ندارند و ماندگاری آنها در سوریه جز افزایش هزینه شکست نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه می دانیم این چیزی جز مقاومت اسلامی، استقامت مسلمانان و جایزه ای که خدا به این حرکت داده چیز دیگری نیست؛ زیرا شواهد و قرائن همه به نفع دشمن بود اما به خوبی مشاهده می کنیم امروز همه چیز علیه دشمن است.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در حالی که دشمنان از سلاح های پیشرفته بهره می بردند و دارای رسانه و امکانات پیشرفته بودند اما دیدیم که جبهه مقاومت به پیروزی رسید و ورق علیه آن ها برگشت و این اتفاق عظیم به خوبی آیه شریفه «إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ‏» را تفسیر کرد.

وی تصریح کرد: همانگونه که پس از آزادی خرمشهر امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز نصرت الهی لبنان، عراق و سوریه را آزاد کرد و یقین داریم خداوند یمن، بحرین و فلسطین را نیز آزاد خواهد کرد و آینده روشنی پیش روی کشورهای اسلامی خواهد بود.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن شرارت های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته، ابراز کرد: زمانی رژیم صهیونیستی در کشور ما بساط پهن کرده بود و برای دشت قزوین نیز برنامه ریزی کرده بود تا با آب طالقان، در دشت قزوین با الگوی خودش کشاورزی کند و کشاورزان منطقه را نیز به چشم عوامل خود می دید.

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رژیم منحوس پهلوی نوکر چشم و گوش بسته اسرائیل به حساب می آمد و همه چیز در اختیار آن ها بود ولی آن مرحله با پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و پس از پیروزی انقلاب در یک مرحله دیگری صهیونیست ها ما را مورد تهدید قرار می دادند که با هواپیماها کشور ما را مورد تهاجم قرار می دهند.

وی عنوان کرد: الحمدالله با افزایش اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی آن ها هر روز از این مواضع عقب نشستند و اخیراً آن ها گفته اند اگر ایران کاری بکند ما سوریه را می زنیم در حالی که در گذشته تهدیدها مستقیم علیه ایران بود و اگر مقاومت ها ادامه پیدا کند بزودی دست آوردهای عظیم تری بدست می آید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: امروز که ما صحبت می کنیم تمام مقتضیات برای ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی مهیا است و رهبری معظم انقلاب اسلامی هر روز و هر ساعتی اراده کنند، شرایط برای نابودی کامل این رژیم فراهم است.

امام جمعه قزوین گفت: با برچیده شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار همه شرایط برای پیروزی جبهه مقاومت مهیا خواهد بود و همه ما باید بدانیم که امروز در فراهم شدن این شرایط به سر می بریم؛ زیرا اگر غیر از این بود اسرائیلی ها اجازه نمی دادند ما در آسایش به سر ببریم.

وی افزود: امروز سران اسرائیلی به این نتیجه رسیده اند که پایان کار آنها فرا رسیده است، زیرا سرزمین های اشغالی در شرایط فعلی این قابلیت را برای آنها ندارد که به اشغالگری خود ادامه دهند.

عابدینی ادامه داد: امروز بهترین گزینه برای اسرائیلی ها این است که بساط اشغالگریشان را جمع کنند و این سرزمین ها را به صاحبان اصلی آنها برگردانند، صهیونیست ها در دوره ای همچون داعشی ها توسط امریکا به این سرزمین ها آورده شدند و اگر در زمان اشغالگری رژیم اسرائیل، ایران اسلامی وجود داشت همان سیلی که به داعش در منطقه زد به آنها نیز وارد می کرد و اجازه ادامه ظلم و تجاوز را نمی داد.

خطیب جمعه قزوین اظهار کرد: امروز بهترین مسیر برای نجات صهیونیست ها این است که بساط خود را از سرزمین های اشغالی جمع کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند به طور یقین ایران اسلامی این بساط ظلم و تجاوزگری را جمع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حلول ماه مبارک شعبان را در هفته جاری در پیش داریم که باید خود را برای استفاده از فضایل، برکات و دعاهای این ماه عظیم آماده کنیم، همچنین در این ماه به استقبال ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت حجت(عج) می رویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در ماه شعبان با استفاده و بهره گیری از برکات آن باید خود را برای استقبال از ماه رمضان آماده کنیم و زمینه سازی ورود به ماه خدا را در خود ایجاد کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان